30. tammikuuta 2013

Harp On It

Odotin syksyllä todella paljon sitä päivää, kun Color Clubin Halo Hues-kokoelma julkaistaan. Julkaisu viiväystyi kokoajan vaan lisää ja lisää ja multa lopahti kiinnostus siinä samassa sit koko kokoelmaan. :D Kun pääsin vihdoin yli odottelusta syntyneestä kiukusta, niin halusin kuitenkin yhden lakan kokoelmasta. Lila Lakka oli ostamassa mulle joululahjaa ja vinkkasin, että tää lakkapullo olisi hyvin mieleinen.


Kun lakkapullo vihdoin paljastui jouluaattona paketeista niin johan hymyilytti! On se niin upea. Ja mille tää näyttäis auringossa..? Nooh, aurinko paisto todella harvoin seuraavan 3 viikon aikana ja sillon harvoin kun aurinko pilkahti, niin eihän lakka ollut mun kynsillä.


Sit koittikin Kanarialle lähtö ja tajusin ottaa lakan sinne mukaan. Heti toisena reissupäivänä lenkin jälkeen ampasin hakemaan lakkapulloa matkalaukusta ja vihdoin pääsin näkeen mimmonen lakka on auringossa! Se oli aivan täydellinen. :3


Mulla oli pieniä ongelmia kuvien suhteen. Holoefekti tuli upeesti esille tietty täydessä auringonpaisteessa ja sit taas mun pokkarilla oli melkein mahdoton kuvata ilman, että kuvista tuli ihan ylivalottuneita. :D Meinasin ottaa järkkärin eka reissuun mukaan, mutten viittinyt sitä yhden lakan takia raahata mukana. Mutta eiköhän näistä kuvista tuu jotenkin ilmi lakan upeus!


Onko teillä Color Clubin Halo Hues-kokoelman lakkoja?

12 kommenttia:

  1. ihana lakka .En omista kyseisiä lakkoja vaik pitäs

    VastaaPoista
  2. ojjojjoj, ku onkin nättimys. <3

    Ei oo yhtään kyseisiä kaunokaisia ... vielä ... ;DDD

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti lakka! (: Ja iha tällee btw nii tiiäkkö kun oon saanu joskus kaverilta body shopin sellasii shower lotioneita et onks ne niinku saippuoita vai rasvoja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm. :D En oo ikinä ite käyttänyt, mutta voisko olla, että se on suihkugeeli voiteen koostumuksella. Jos vaikka kosteuttaa enemmän tjsp :D

      Poista
  4. On se upea ! Mulla on tämä ja .. * oikosulku* ... ja .. ja .. nooh .... ! ... *miettii* ..ANGEL KISS ! ... tulihan se sieltä, kun pakotettiin ... ;)!

    VastaaPoista
  5. Tänään tuli Angel Kiss minullekin, muita ei ole sarjasta. Harp on it näyttää hyvältä, mutta uskon että mulla toisen merkin vastaava sävy ajaa saman asian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aattelin kanssa eka et olisin hankkinut sen Angel Kissin mut jäi sit hankkimatta. :<

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...