28. tammikuuta 2013

Kanaria-shoppailu part. 2

Tässäpä tulee shoppailut part. 2

Sain viimeisenä kokonaisena päivänä aamulla idean, että voisin hankkia Essencen Colour & Go-kokoelman kaikki lakat. Tuumasta toimeen lähdin noutaan loppuja lakkoja joita en omistanut. Pari lakkaa multa "puuttuu", sillä mulla on ne vanhan mallisessa pullossa. En viitsinyt ostaa tuplalakkoja, koska ne ei ollut ees mitään mun suuria himotuslakkoja. :) 

Vanhan mallisia pikkupulloja mulla on tällä hetkellä 25 ja näitä uusia isompia pulloja 38. Pullossa suurin osa näistä näyttää mun mielestä silleen aika laimeilta sävyiltä, mutta lakkailin kaikki lakat tikuille; rakastuin jokaiseen! Yksikään ei ollut huono hankinta. :)




Törmäsin joskus syksyllä Candy Glaze-blogissa Primarkin lakkoihin ja nää on ollut siitä lähtien mun himotuslistalla, vaikka bloggaajakin varoitteli näitten hajusta. Voi sitä riemun määrää kun sain nää käsiini Primarkissa. :) Nättejä lakkoja, mutta toi haju... Ei sitä voi ees sanoin kuvailla! Koko kämppä kärys näille vielä tunninkin jälkeen kun olin lakannut nää tikuille.


En ottanut reissuun poistoainetta ollenkaan mukaan ja kävin sitten ostamassa pullon kaupasta. Toinpahan sen nyt sit samalla Suomeen. :D Löysin myöskin yhden laatan jota mulla ei vielä oo!


Katselin tätä samaista korutelinettä jo kesällä Saksassa, mutta jätin ostamatta kun ajattelin katto telineen eBaysta. Enhän mä sit löytänyt mitään kivaa ja Kanarialla oli onneks Claire's:n liike ja sain vihdoin telineen mun korviksille. :) Pitäis jaksaa joku päivä operoida loput korvakorut tohon telineeseen...


Sit sarjassamme sekalaista Primarkista; uudet kuoret omppuun ja hiuspantoja(!!). Tommoset hiuspannat on ollut pitkään mun ostoslistalla, mutten oo saanut aikaseks hommattua.
Ps. Toi kuori on oikeesti ihan neon pinkki. ;)


Parit sulkakorvikset tarttui myös mukaan. :) Vasemmalla olevat on Fund Grubesta ja mustat Primarkista.


Ja tässäpä on mun uus laukku. :) Pitkään mä pähkäilin minkä mä kotiutan, mutta päädyin Guessin Amour Dome Satcheliin. Päätökseen vaikutti yksinkertaisesti se, että tänne mahtuu mun koulukamat kunnolla. :D


Tätä en ostanut Kanarialta vaan Spartoon alemyynnistä joulun jälkeen. 8) Amour Mini Hobo.


Lisäksi ostin tosiaan vähän vaatteita, mutta siinäpä ne shoppailut oli. :) 

28 kommenttia:

  1. Hauska toi korvisteline! Haluuuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks olekin. 8) Kantsii tsekata eBay jos sieltä löytyy!

      Poista
  2. Ihania ostoksia .Kiva laukku ja korvisteline on söpö =)

    VastaaPoista
  3. Ootpa löytäny kaikkee kivaa! Tosi ihanan sävysiä lakkoja oot löytäny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään hirveesti kans joka ikisesti lakasta :3

      Poista
  4. Awesome haul! Thanks for linking to my blog :)

    VastaaPoista
  5. Voi, nuo Essencet.. mikä houkutus! Hyviä ostoksia :)

    VastaaPoista
  6. Aivan upeita noi Essencet! MIkä tuon tokan kuvan neljäs sininen lakka on nimeltään? Ajattelin, kun itse lähden Teneriffalle tässä piakkoin niin jos metsästäisin tuota sieltä. Tahtooo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä! ;D Lakka on nimeltään I'm Bluetiful, tosi nätti lakka, suosittelen ;)

      Poista
  7. Ihanat lakat ja vielä ihanempi laukku! Toi iso. Mulla on tota samaa amouria pieni, mut erillainen kun toi sun. Siinä on pitkä hihna joka on melkeempä kokonaan tota ketjua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. :D Mä oon tainnut kuolata myöskin tota laukkuu mikä sulla on! Ainakin mikskä sitä luulen 8)

      Poista
  8. Oi mitä ihania ostoksia! Mä luulen että mäkin voisin rakastua jokaiseen noihin essencen lakkaan... :D

    VastaaPoista
  9. inhaa ku noit essenceitä ei saa hommattua mistään. On niin nättejä ja jotenkin söpöjä noi pullot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko kuullut tästä nettikaupasta?
      http://beautycosmetic.biz/
      Tuolta löytyy Essenceä! :)

      Poista
  10. Mulla on juuri tuo sama Primarkin setti, sain sen tuliaiseksi Saksasta(: Arvaa vaan,kun satuin pudottamaan tuon vihertävän lakan joka sitten meni ihan tuusan nuuskaksi:/ Se haju.......

    VastaaPoista
  11. Kiukuttaa muuten edelleen kun lakka Kiss me goodbye on poistunu valikoimasta,eikä tilalle oo tullu mitään yhtä kivaa :( ainiin ja essencen club topcoat ei toimi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidi googlettaa, on muuten nätti lakka! Harmi kun tilalle ei oo tullut mitään. :/
      Mimmonen se club top coat on? En oo kuullut meinaan koko lakasta. :O

      Poista
  12. AnonyyniEssenceDiileri1. helmikuuta 2013 klo 15.43

    Onneks miulla on vielä 2 pulloo sitä varastossa :D Se on siis pimeessäloistava

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...