14. tammikuuta 2013

Pinkkileopardi

Mulle tuli hirvee tarve saada jotkut leopardikynnet pitkästä aikaa. :) Leopardikuosi on niin kiva, mutta silti sitä tulee käytettyä suhteellisen harvoin, koska se on mun mielestä kuitenkin niin "klisee". Tein mallin eka kiekolle, koska en osannut päättää miten päin mä värit laitan; pinkki vai valkonen kärki, pinkit vai valkoset täplät. Meinasin päätyä ensin valkoiseen pohjaan, mutta pinkki vei sittenkin voiton.


Essence - Free Hugs
Essence - Naughty and Pink!
OPI - Alpine Snow
H&M - Silver Frost

Koristeluissa käytin Claire's:n hopeaa Nail Art-lakkaa. Leopardin täplät on tehty mustalla akryylimaalilla (saatu Cesarsilta), ihan perus siveltimellä ja dotting tool:lla.


Toi H&M:n glitterlakan lisääminen mukaan oli ihan viime hetken keksintö. Kynnet näytti selvästi kaipaavan jotain ja noi hexglitterit sopi mun mielestä täydellisesti näihin. :)

20 kommenttia:

  1. Ootkos kokeillu sellasia Mimaxin kynsifolioita itse ostin jouluksi sellaiset vaan enpä ole ehtinyt vielä testaamaan kun niiden mukana tilaamani liima jäätyi pakkasessa ihan tököksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kokeillut! Siitä on kylläkin jo 2 vuotta aikaa. :D Voi dääm, etkö oo saanut sit millään henkiin?

      Poista
  2. Tiesin heti otsikon nähdessäni, että nyt tulee jotain astetta erikoisempaa versiota leopardikuosista! Ihanat! Tiesitkö, leopardikuvio on vielä niin ajaton ja ei lähde koskaan pois muodista. ;) ♥
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. ;D Mä taas aattelin kun postausta kirjotin, että tän on pakko kiinnittää jotenkin Mellan huomio!
      Kiitos! :3 Jep näinpä! Se pysyy aina muodissa, onneks 8)

      Poista
    2. Ajattelitko oikeesti! Mä oon niin otettu. :) Ja hihitin vielä ääneen työpaikalla, kiitos. :D

      Poista
    3. Jep! 8) Tuut aina jostain mystisestä syystä mieleen kun on kyse leopardikuosista ;D Johtuu varmaan siitä kun tyksit niin noista mun profiilikuvan kynsistä. ;)

      Poista
    4. Joo, kyllä nuita profiilikuvan kynsiä ei päihitä mikään. Voisin tulostaa ja pistää seinälle ihailtavaksi vaan. ♥ :)

      Poista
    5. Hihi ;D Siitä sit vaan taulua kehiin :')

      Poista
  3. Miulla on ihan sama tunne tuon leopardikuvion kanssa! :D Ihanaa ku oot palannu tauolta takasi ja tänne tulee taas postauksia C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. 8)
      Kiva kuulla! Joudun kylläkin tuottamaan pettymyksen, sillä lähden ke kanarialle ja helmikuussa alkaa taas työharjoittelu. :'D Oon kyllä kehitellyt jo systeemin työharjottelun ajalle, että miten pystyn pitään blogin pystyssä. :)

      Poista
  4. Ihanan söpöt! ^___^

    Sulle on haaste mun blogissa! :)
    http://kapsynajatuksia.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mä oon tehnyt ton haasteen jo joskus, mutta katotaan jos innostun tekeen uusiks. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...