25. tammikuuta 2013

Suomessa taas + Kanaria-shoppailu part. 1

Nyt on reissu takana päin ja jaksoin vihdoin tulla koneelle dataileen. :D Matka meni ihan täydellisesti, oli kivat säät ja tekemistä riitti. Tai no, mä kyllä yritin etten sillain tee mitään vaan otan rennosti. Reissu koostuikin todella monesta kilometristä kävelyä/lenkkeilyä ja yks parhaita hetkiä oli aamujuoksu hiekkarannalla. :3 Harmitti kyllä palata Suomeen kun tuola jossain kaukana oli niin lämmin. ♥

Mutta asiaan, aattelin tehdä taas tän mun perinteisen postauksen reissun jälkeen; shoppailut! Ostin vähän vaatteita, pari Diorin viisikkoa, uuden laukun, vähän muita meikkejä, lakkoja ja muuta sekalaista. Itseasiassa en käynyt shoppailemassa kun kahtena päivänä; kun vuokrattiin auto ja viimeisenä kokonaisena päivänä. Uutta laukkua kävin kylläkin tutkailemassa ensimmäisenä päivänä ja pohdin koko viikon minkä murusen kotiutan.

Aloitetaan meikeistä. Mulla on menossa tosiaan pieni operaatio "kaikesta eroon", mutta päätin täydentää vähän mun varastoja niiden tuotteiden osalta mitä en omista tai niiden, jotka on loppumassa ihan näillä näppäimillä. 

Essencen terotin (miten mä en oo voinut omistaa terotinta kosmetiikalle..?), huultenrajauskynä, musta silmienrajauskynä, normi eyeliner, glitter eyeliner ja silmämeikin primer. Primer ja eyeliner mulla vetelee viimesiään, joten niiden osalta täydennystä.


Puutereita mulla on ja siks peruinkin tän mysteeripaketin ostoslistasta. Väritöntä puuteria mä en omista, sitä kyllä oikeasti tarviin ja satuinkin huomaan, että tää puuteri oli poistokorissa hintaan 1€! Anonyymi Essencediileri hehkutti mulle kyseistä purkkia, joten nappasin kaikki kolme mukaan mitä korista vielä löytyi.


Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel. Tän mä ostin ihan varastointimielessä. Löydettiin kyseisen geelin kanssa yhteinen polku vajaa vuos sitten ja vannon sen nimeen. Ei tulis mieleenkään enää käyttää mitään muuta! Mulla on nyt käytössä tästä 125ml pumppupullo ja geeli on aika suolasen hintanen Kicksissä, muistaakseni pulitin siitä 60€. Satuin sitten ihan huvikseni kattoon mitä tää maksaa jossain kosmetiikkaliikkeessä ja mun oli pakko ostaa varastoon yks tuubi... Oli sen verta suuri hintaero. Pumppupullo olis maksanut 38€ plus sitten lisäalet mitä tuotteista aina saa. Päädyin kuitenkin siihen, että täytän mun pullon tuubilla. :)


Diorin viisikot; Night Golds ja Stylish Move. 


Night Golds:n bongasin lentokentältä kun oltiin lähdössä reissuun. Pohdin pitkään ostaisko vai eikö ostais ja päädyin siihen, että jätän paletin hyllyyn. Tulin kuitenkin katumapäälle ja palasin hakeen paletin just ennen koneeseen nousua. Olis kyllä jälkeenpäin harmittanut jos olisin jättänyt viisikon sinne!


Stylish Move osui mun silmään samaisessa liikkeessä josta ostin Cliniquen geelin. Satuin käveleen Diorin hyllyn ohi ja siinä se oli: täydellinen violetti paletti, jota oon jo pitkään etsinyt! Pohdiskelin kuitenkin hetken, että ostaisko vai eikö, mutta totesin oikeesti tarvitsevani sitä. Lompsin tyytyväisenä kassalle. :)


Pistän tän ostopostauksen kahteen osaan, sillä tästä tulee muuten niin pitkä ettei kukaan jaksa tätä lukee. :D Esittelen maanantaina lakkaostokset ja muut jutut. :)

***

Jos joku kaipailee shoppailuvinkkejä Gran Canarialla, niin tässäpä jotain. Suosittelen pyörähtään El Mirador-ostoskeskuksessa (GC-1 moottoritietä Las Palmasiin päin ja pois Exit 5:lla). Sieltä löytyy mm. Primark ja muutenkin ihan kivasti halpoja vaatekauppoja. :) Toinen ostoskeskus, Las Terrazas, löytyy aika läheltä (itse en käynyt), jonka uskoisin olevan aika samanlainen kun El Mirador.

Sitten lakkaostokset. OPIn lakkoja bongasin joistakin Fund Gruben liikkeistä, Inglesissä lakat makso n. 13€ ja Las Palmasissa saman verran kun Suomessa. Ei siis välttämättä kannata niitä tänne raahata, jos matkalaukun kilojen kanssa tekee tiukkaa. :D Essence-merkistä kiinnostuneiden kannattaa suunnata myöskin Fund Grubeen, vaikkain jokaisesta liikkeestä ei lakkatelineitä löydy. Inglesissä paras valikoima on Cita-ostoskeskuksen FG Outlet:ssa. Tuotteet on vähän kalliimpia kuin esim. Saksassa (lakat Saksassa 1,49€ ja Kanarialla 1,99€). 

12 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! Itekki kanarian reissulta ostin pari putelia noita värittömiä puutereita kun olivat niin halpoja :)

    VastaaPoista
  2. Ooh, tuo Stylish Move on jo pari kuukautta keikkunut ostoslistalla, mutta en ole sitä raaskinut ostaa.
    Stockalla oli alessa viime kuussa ja harmittaa etten silloin ostanut:/

    Ihana se on ja niin myös muut ostokset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä, oon tehnyt nyt sillä kaks meikkiä ja en voi kun tykätä. :3

      Poista
  3. Näit ostopostauksii on niin ihana lukee. Saa kuolata mitä kaikkee ihanaa toinen on hankkinu :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...