8. tammikuuta 2013

Vahinkolöytö

Homman nimihän oli se, että kävin ostamassa Ideaparkin Budget Sportista lämpökerraston yläosan, jos vaikka tarkenis käydä juoksemassakin välillä. :D Olin juuri lähdössä pois kun päätin kuitenkin pyörähtää äkkiä Stockmann Beautyssa ja se pöyrähdys koitui mun kohtaloks... Onneks tosiaan annoin varastojen tyhjentämisessä sen verta pelivaraa, ettei mun ostolakko koske värilakkoja.

Olin syksyllä Lilaa Lakkaa neitosen kanssa Stockmannilla käymässä ja mun silmään osui OPIn Golden Rules. Oon kuitenkin ottanut periaatteeks, että mä en osta Suomesta lakkaa siihen hintaan mitä OPIt nyt maksaa ja jätin lakan hyllyyn. Kotiin päästyä kiirehdin eBayn ihmeeliseen maailmaan ja jouduin pettymään, sillä kyseistä lakkaa myytiin todella huonosti. Hautasin ajatuksen pullosta ja eilen sitten näin kyseisen pullon alehyllyllä. Hinta 10,1€, hmm ehkä mun on pakko ottaa tää mun mukaan. Hyvää fiilistä lisäs vielä se, että kävin kurkkaamassa ostosten jälkeen tän hetkisen eBay tarjonnan; kaksi kohdetta myynnissä, jotka toimitetaan Suomeen, hinnat 14,98$ ja 19,58$. Wohoo, sain lakan siis halvemmalla! :D

Palataan takas kauppaan... Hyllyllä oli meinaan vielä lisää lakkoja, joista kaksi on OPIn Nicki Minaj-kokoelmasta ja juurikin ne kaksi sävyä mitä oon pitkään kuolannut! Kyseessä on siis lakat Fly ja Did It On Em. Otin kuitenkin mukaan vain Did It On Em-lakan ja menin kassalle, pohdin hetken ja päätin hakea kuitenkin Fly:n vielä mukaan.

Kolmesta lakasta tuli pulitettua yhteensä 30,3€. :) 


18 kommenttia:

  1. Upeita värejä! :)

    Itse olen meidän Sokkarilta ostanu kaikki O.P.I:n lakkani vain viidellä eurollla, voi sitä ilon määrää, kun tajusin miten halpoja ne ovat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waat, miten ne noin halpoja on ollut? :O

      Poista
    2. Enpä kyllä yhtään tiedä.. :o

      Yleensä Sokkarilta löydät vaan -30% alessa olevia opeja.. Tosin ne vitosen lakat olivat pääasissa ruskeia, nudeja, harmaita. Ei siis mitään aivan upeita tai uniikkeja.

      Poista
  2. Ihania sävyjä, erityisesti kaksi ekaa, wau :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :3 Ne on mulla nyt just kynsillä ja ei voi muuta kun tykätä ♥

      Poista
  3. Onko tuo golden rules samantyylinen kuin golgen eye?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo. :)Tässä kuvat kyseisistä lakoista
      Golden Rules: http://1.bp.blogspot.com/_3QwOQ9KkdW8/Sb8PGsLp75I/AAAAAAAADAs/-2Bi0oRDDbg/s400/goldenrules!.jpg

      Golden Eye:
      http://4.bp.blogspot.com/-JMLJ-80Ol4c/UGvC0DgyggI/AAAAAAAAGsw/jmZjqwvZ3aU/s1600/DSC06842wmw.jpg

      Poista
  4. Ihania kyllä kaikki nuo ostamasi lakat, mutta erityisesti Did It On 'Em on itselleni suuri rakkaus, jonka viime kesänä Oulusta bongasin mukaani. Juuri viikonloppuna pitkästä aikaa sitä käytin, ja on se vain niin ihanan värinen :D Harmittaa edelleen, etten tuota Flyta kotiuttanut silloin kun sitä kätösissäni pidin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl mielettömän upeen värinen! :3 Jos yhtään lohduttaa, niin Fly ei voida sitä ;D

      Poista
  5. No nyt oot kyllä halvalla saanu! :) ja ää mua itteeni harmittaa niin vietävästi ku en sillon aikoinaan ostanu sitä Nicki-settiä... Kade noin hienoista väreistä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :3 Kantsii hei kurkata eBay, sieltä löytyy ainakin! :)

      Poista
  6. Hyviä löytöjä! Mulla on minipulloina noi kaksi Nickiä. Itse en oo vielä löytänyt mitään OPIn lakkoja alesta, joita olisin halunnut kotiuttaa, aika pienet valikoimat on olleet.. :( Mutta huomenna vielä yks viimeinen yritys... Tosin lakkalakossahan mä nyt kyl vähän niinku olen, et hyvä vaan jos ei löydy. Mut tietty pakko ostaa, jos OPIn saa Suomesta halvalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii :< Ootko käynyt tsekkaamassa Stockmannin alet? Hahaa, lakkalakkoo voi aina vähän kiertää ;)

      Poista
  7. On ne vaan niin ihania! T. Kade

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...