15. tammikuuta 2013

Vihreitä tähtikukkia

Halusin päästä testaan mysteeripaketista tullutta Essencen Walk On The Wild Side:a. Lakka on likaisen vihreä ja seassa on paljon vihreää shimmeriä. Joku tässä vaan iskee muhun, vaikka en yleensä pidä likasista sävyistä. Lakka peitti kahdella kerroksella ja kuivumisessakaan ei ollut valittamista.


Sain jonkun ihme idean, että mun on pakko saada tän lakan kaveriks vihreitä tähtiä. :D Kadutti jälkeen päin, sillä mun mielestä tähdet on yks vaikeimpia kuvioita mitä tiiän! En saa niistä ikinä symmetrisiä eikä ne yleensä ees näytä tähdille. :') Maalasin "tähdet" eka valkoisella akryylimaalilla (saatu Cesarsilta) ja "väritin" ne China Glazen lakoilla.


Essence - Walk On The Wild Side
China Glaze - I'm With The Lifeguard
China Glaze - Running In Circles


Tässäpä nämä... :D


Päätin kuitenkin tuunata näitä vähän ja kaivoin laatikosta timsuja sekä Claire's:n nail art-lakan.


Ja tsädääm! Tähdistä syntyikin kukkia. :D Nää kynnet kyllä epäonnistui pahan kerran ja poistin lakkaukset heti kuvien jälkeen.

8 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä sun kans siinä että tähti on vaikea kuvio! Mun mielestä noi sun tähdet onnistu kyllä tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Kivat kynnet ja koristelut vaik toi vihreä essence on aika synkkä

    VastaaPoista
  3. Miä oon miettiny monta kertaa tehdä tähtiä,mutta en oo tehnyt just sen takia koska en saa niistä symmetrisiä..
    Mutta mun mielestä näistä sun kynsistä tuli loppujen lopuksi ihan kivat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yllättävän vaikeeta, vaikka tuntuu et maailman yksinkertasin kuvio! :D
      Kiitos!

      Poista
  4. Ompas kaunis lakkaus :) Eivät minusta näytä yhtään epäonnistuneilta!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...