15. helmikuuta 2013

Body Splash Nails

Ajattelin tehdä uusinta kokeilun Water Spotted kynsistä. Sain kuitenkin idean kokeilla ilmanraikastimen/hiusmömmöjen tilasta H&M:ltä ostettua vartalosuihketta. :D Kokeilin varuiksi ideaa eka tikulle, mutta näistä tulikin aika kivat!


Hetken pohdiskelun jälkeen mulle tuli näistä mieleen ultraäänikuva, tää voi kylläkin johtua siitä kun olin koko eilisen päivän kattelemassa ultraäänitutkimuksia. Vatsan alueen kuvat näytti jossani määrin aika samoille kun nää kynnet... :D


Flormar - 313
OPI - Golden Rules!

Tässäpä tämä vartalosuihke. Oon saanut tän joskus kauan sitten siskolta lahjaks. Itseasiassa mulla on näitä neljä, nyt niille taitaa tulla paljon käyttöä. 8)


Ja sitten itse kynnet! :) Mitäs te tykkäilette? 


Oon muuten pohdiskellut, että pitäiskö mun muuttaa postauksen järjestys sellaiseksi, että kynsikuva tulee ensimmäisenä ja lävähtää lukulistan kuvaksi..?

31 kommenttia:

  1. Vähänkö on hienot!

    Mä laitan kynsikuvan ekana juurikin siksi, että näkyy lukulistalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Jep näinpä. Haluun taas vaan olla erilainen ja laittaa lakkakuvan ensin, koska kovin moni muu ei tee niin. :') Kiinnostus vaan vois ehkä herätä enemmän kynsikuvasta. :D

      Poista
  2. Nää on enempi minun makuun kuin lakalla/deifiointiaineella tehdyt. Aika upeat!

    VastaaPoista
  3. HIenot kynnet :) Pitänee itsekin kokeilla tätä tekniikkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Linkkaa ihmeessä mulle sit kun testaat, haluun nähdä mimmoset sä saat aikaseks. 8)

      Poista
  4. Huikea väriyhtistelmä tähän tekniikkaan, tosi nätit! Musta ois myös kiva nähä ensimmäisenä kuva ite kynsistä..
    Ja ahh mikä nostalgiafiilis tosta vartalosuihkeesta, H&Mn Snoopy "tuoksut" oli niin kovaa kamaa joskus ala-asteella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Pitänee alkaa vaihtaan tätä järjestystä. Saattaa kyllä olla vähän totuttelemista kun ollut tää järjestys niin pitkään! ;D
      No jep näinpä! Mäkin oon saanut noi joskus kaaaauan sitten. :D Onneks olin säästänyt!

      Poista
  5. Jännän näköiset! Haluisin kovasti kokeilla tota, mutta oon kuullut että on vaikeampaa kuin vesimarmorointi ja mä en ole edes sitä kokeillut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Siis mulla meni näissä kynsissä ehkä 40 minuuttia, oli meinaan huomattavasti nopeemmat tehdä kun "oikeet" water spottedit. Näissä meinaan mulla lähti lakat repeileen kun taas ws:stä ei meinannut tulla yhtään mitään! Meni niihin meinaan 3,5h.... :D

      Poista
    2. Mä sitten kokeilun kanssa water spottausta! Täältä löytyvät: http://korukynsilla.blogspot.fi/2013/02/water-spotted-ja-vesiriekaleet.html
      Kiitos kun rohkaisit mua kokeilemaan! Meinaan nimittäin vesimarmorointiakin testata tämän kokemuksen jälkeen!

      Poista
    3. Mä meen kurkkaan!
      Eipä mitään, kiva et innostuit tekeen. 8)

      Poista
  6. Mitä ??? Hölväsit Hello Kittyä noihin ??? Aika härskiä toimintaa... ;D

    Kynnet on kyllä hienot. <3
    Ite yritän valita parhaan kynsikuvan ensimmäiseksi juurikin lukulistan vuoksi. =)

    VastaaPoista
  7. Mielettömän hienot! Ja vois olla mattana vielä upeammat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hei kiitti vinkistä, kokeilen ehdottomasti. :3

      Poista
  8. Hienot! Jos tota suihketta vielä on olemassa niin käyn ostamassa kassillisen! Jei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt äkkiä etsimään! ;D Veikkaan ettei tota kyseistä pulloo oo enää saatavana, koska siitä on tooooodella monta vuotta kun oon sen saanut. Kokeile ihmeessä muita H&M:n suihkeita, jos semmosia vielä myydään. En oo käynyt H&M:lltä varmaan vuoteen. :O

      Poista
  9. Voihan video kun nää on hienot! Omalla tavallaan juhlavatkin ellen sanoisi... Ehkä ne on noi värit mistä tulee semmonen vaikutelma? Mutta kovin on hienot siis :)

    http://taasyksikynsiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Aivan kertakaikkisen upeat! Juhlavat, jotenkin tulenliekkimäiset.
    Ite en ole saanut edes water spotted -jutuissa toimimaan mitään ainetta mitä huushollista löytyy. Njääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hups unohtunut vähän vastata tähän :DD

      Poista
  11. Wau, tosi hauska versio näistä! Varsinkin tuo tikulle tehty on tosi onnistunut. Värit toimii myös tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  12. Miten ihmeessä sä teit nää? Suihkuttelit vaan ? Ihan sairaan hienot! :D Näyttää vähän siltä, että olisit suihkuttelun jälkeen vetänyt niitä "reikiä" tolleen edestakas tikulla! :P Lukeeko tossa sprayssa mitä se sisältää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suihkuttelin vaan. :DD Kiitos!
      Mä voin kattoo kun oon taas Suomessa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...