14. helmikuuta 2013

Heart Nails

Tässäpä tulee mun versio ystävänpäiväkynsistä. :) Mulla oli aika selvät suunnitelmat, että kynsissä tulee oleen liukuvärjäys vaaleanpunaisella sekä  rei'ittimellä tehtyjä sydämiä.


OPI - Apine Snow
OPI - Danke-Shiny Red
China Glaze - Dance Baby
Essence - Party Princess

Sydämet on peräisin Lidlistä ostetusta rei'ittimestä.


Tässäpä mun ystiskynnet. Tajusin vasta sit kun olin ehtinyt putsailla kynnet, että olis voinut ottaa sellaisenkin kuvan missä sydämet on oikein päin. :D Tosiaan, en voi pitää lakkauksia kun aina sen illan kun oon ne tehnyt, sairaalassahan ei saa lakkoja pitää. 



Niin ja hassua ystävänpäivää teille kaikille! ♥

Linkkailkaahan mulle mimmosia kynsiä te ootte tehneet! :)

20 kommenttia:

  1. Iloista ystistä Sullekin Ystävä! <3

    VastaaPoista
  2. Uu miten söpöt <3 Hyvää ystistä!

    VastaaPoista
  3. http://www.nottoovain.blogspot.fi/2013/02/more-valentines-nails.html

    http://www.nottoovain.blogspot.fi/2013/02/valentines-day-nails.html

    Lakkailin kahdet erilaiset kynnet itselleni ja sitten yhdet kaverilleni ;D

    VastaaPoista
  4. Ihanat ja hyvää ystävänpäivää.ostitko sen setin lidlistä ? Josta mieki vinkkasin blogissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo toi on Lidlistä, Lila Lakka vinkkas mulle 8)

      Poista
  5. Kauniit! Olispa mullakin tuollainen pienempi kuvioleikkuri, kun se mun tähtikuvioinen on niin suuri :D Hyvää ystävänpäivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Käy kurkkaamassa onko Lidlissä vielä noita pakkeja, 10 rei'itintä 15€ ;)

      Poista
  6. Ihanat kynnet! <3
    Mie kans kävin ostaan Lidlistä tuon saman setin ;) Hyvin toimii!
    Täältä löytyy miun Ystävänpäivä-kynnet http://pinkkipantteri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toi Lidlin pakki on ihan huippu!
      Käyn kurkkaan kynnet. :)

      Poista
  7. Ihanat sydämet, niin kauniin kiiltävän punaiset! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...