8. helmikuuta 2013

Ikat Print, pinkkiä ja sinistä

Ikat Print on ollut kokeilulistalla pitkään ja päätin vihdoin kynnet toteuttaa. :) Apuna käytin Nails By Kayla Shevonne-blogin tutoa. Mä kuvittelin näitten olevan jotenkin paljon vaikeemmat toteuttaa ja et näihin ois kulunut paljon aikaa. Väärässä olin ja kynnet olikin tosi helpot ja nopeet! Kantsii kokeilla. :)


Essence - Naughty And Pink!
Essence - The Boy Next Door
Art Club - White
Art Club - Black

Nimettömästä ei tullutkaan ihan niin kivan näkönen kun mitä suunnittelin, mutta etusormeen oon aika tyytyväinen. :) Sininen lakka kuultaa vähän läpi, joten sitä olis voinut tietty lisäillä toisen kerroksen.


Oottekos te kokeilleet tätä kuosia kynsissä?

Nyt on muuten ensimmänen harjoitteluviikko ohi ja 7 vielä jäljellä. :) Mulla on ollut ihan huippu viikko vaikka jännäsin kyllä viime sunnuntaina ihan hirveesti sitä, että miten mä muka osaisin ottaa jotain röntgenkuvia..? Mutta hyvin oon selvinnyt. ;D Täytyy kyllä sanoa, että en muista koska oon viimeeks ollut näin poikki! Ei oo toi 5.25 ihan mun kellonaika herätä ja eilenkin menin nukkuun jo 20.30. Ehkäpä mä totun tässä kahden kuukauden aikana näin aikaseen herätykseen.

33 kommenttia:

  1. Mä herään joka arkiaamu töihin 5:20 ja en oo kokeillu tota tekniikkaa.Hienot ainaki sie sait aikaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhu, multa ei kyllä onnistuis. :D Tai no, ehkä pakko tulevaisuudessa totutella. :)
      Kiitos!

      Poista
  2. Työaamuna herätyskello pirahtaa klo 5, ja jonain ruhtinaallisena aamuna saa nukkua klo 5:15 asti, Paitsi, että miehellä herätys klo 3:20, ni siihen ei oo kovin kiva herätä... =DDD
    Muru murunen, sellasta se on, töissäkäynti. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu varmaan pikkusen ruhtinaalliselle kun koulu alkaa ja kello soittaa vasta 6.40!
      Ei semmosta se välttämättä oo, jos ei ois näin pitkä matka kohteeseen. ;)

      Poista
  3. Kivat kynnet!(: Näitä onkin muuten näkynyt nyt aika paljon kynsiblogeissa! Pitäis munkin varmaan kokeilla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jep niin on, joten tee säkin ihmeessä ;D

      Poista
    2. Kokeilin pinkkiliiloja kynsiä, eikä ihan mennyt suunnitellusti kun musta koristelulakka ei toiminut :D

      Poista
  4. Hyvin onnistuneet kynnet, tykkään! Näitä on tosiaan näkyny muutamissa blogeissa nyt, olen ajatellut itsekkin kokeilla :) Vielä vain en ole saanut aikaiseksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kokeile ihmeessä, oli meinaan oikein miellyttävät tehdä!

      Poista
  5. Ihanat kynnet! Toi kuvio on kyllä upee. Pitänee itsekin laittaa korvan taakse!

    VastaaPoista
  6. Vau! Toi kuvio on kiva!

    VastaaPoista
  7. Kas, sä oot päätynyt tuollaiselle alalle... ei hassumpi valinta!
    Kyllä niitä kuvia oppii ottamaan ja oppimisenkin jälkeen huomaa aina joskus oppivansa sittenkin vielä jotakin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mitä, onko täällä toinenkin rönäri?! 8)

      Poista
    2. Ootko jo valmistunut? :) pakko kysästä, että pidätkö töissä lakkoja?

      Poista
    3. Juu oon valmistunut.

      Mä pidän nykyään usein töissä jotain huomaamattoman väristä lakkausta, usein vain aluslakkaa. Se auttaa mun vaatimattomia pituuksiani kestämään katkeamatta työn tohinan. :)

      Yleinen suhtautuminen kynsilakkoja kohtaan on varmaan jopa vähän osastokohtaista, mutta huomaamattomuus ja siisteys lienee oleellisinta joka paikassa. Kirkkaita lakkauksia ei itekään kehtaa pitää kun ne sitten pistää kaikkien silmään, eikä ne itse asiassa kestä töissä kauhean pitkään hyvännäkösinä vaan alkaa häiritsevästi pian repsottamaan reunoista - oon kokeillut senkin.

      Ammatti kyl vähän häiritsee näitä lakkauspuuhia. :/ Et säkään varmaan rohkene Ikat Printeissa mennä harjotteluun, vai?

      Poista
    4. Okei. :) Oon miettinyt tota, että uskaltaiskohan aluslakkaa pitää. Eli nähtävästi ne voi hyvillä mielin antaa olla kynsissä. :)
      Lakkaatko kynsiä vapaapäivinä vai iltaisin ja putsaat tyyliin sit samantien pois?
      Sanos muuta! Pitää jotenkin ujuttaa nää yhteen. :D Joo ei olla ihan ikat printeissä harjottelussa oltu. ;) Ihan ilman aluslakkaa tai mitään. Saattais tulla vähän noottia jos jollain oikein räikeillä sinne menis! :D

      Poista
    5. En jaksa silleen että ihan heti lakattuani samantien poistaisin lakkaukset, joskus ehkä kuitenkin oon tehnyt niin et oon aamuvuoron jälkeen lakannut ja seuraavana päivänä ennen iltaan menoa poistanut. Ja toisinaan oon saattanut mennä myös töihin lakoissa, esimerkiksi yövuoroihin...
      Vapaapäiviin siis painottuu mun lakkailut ja varsinkin just hienommat kokeilut ja glitterit, että ehtii vähän aikaa edes ihailla tuloksiakin. :)

      Poista
    6. Okei. :) Kiitos paljon infosta! Tuli semmonen olo, että ehkä tuleva ammatti ei sittenkään estä tätä harrastusta. 8)

      Poista
    7. Hyvä jos musta oli ilo! Ei se työ varmasti este tule olemaan, mutta hidaste kyllä. Harmi kun en its keksinyt tämän harrastuksen riemua ennenkuin työelämässä. Kannattaa nyt siis vielä kouluajat nauttia ja lakkailla aina kun ehtii (kun ei oo harjottelu päällä). :)

      Poista
    8. Totta! :D Pitää ottaa kaikki ilo irti kun ei tarvii vielä kehitellä suuria suunnitelmia, että blogi pysyy pystyssä ja kynnet on ees joskus kuosissa! 8) Saako udella, missä päin sä säteilet? ;>

      Poista
    9. Kai se mun äskeinen kommentti lähti, kun olin jo kirjottanu sen ja kirjauduin sen jälkeen vasta bloggeriin, niin mulle ei tullut enää mitään viestiä että "Kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen" - yleensä sellanen näkyy...

      Poista
    10. Kyllä tuli perille. 8) Ite vaikutan samalla alueella, saatetaan siis törmäilä joskus! ;D

      Poista
  8. Tää on kyl kivan näköinen lakkaus, vois itsekin kokeilla! Ja kaikki sympatiat noista aamuherätyksistä siihen suuntaan, mäkään en oo YHTÄÄN aamuherääjä. Tekee tiukkaa jaksaa mennä kouluunkin välillä yhdeksään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) tuntuu varmaan pienelle luksukselle kun koulu alkaa ja menee vasta 8.30 kouluun, tai jopa 12.30! ;D

      Poista
  9. Ihanat värit näissä! Tässä mun versiot: http://sulokynnet.blogspot.fi/2013/02/ekat-ikat.html
    En varmasti kuuna päivänä selviytyisi ilman pystyyn nukahtamista joka päiä tohon aikaan ylös. Kääk :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Käyn kurkkaamassa sun kynnet.
      Hahaa, kyllä siihen tottuu. Nyt ei enää ees tee niin tiukkaa mitä teki viikko sit! ;D

      Poista
  10. Hienot kynnet :)
    Blaah.. mun tuleva ammatti estää kynsihommat kokonaan.. Oli kyllä pitkä seitsemän viikkoa toi munki työssäoppiminen kynsien kannalta, tuollakun homman nimi on ehdoton ei.. Noh. onneksi tässä on vähän vielä koulua jäljellä :D
    ps. Mulla oli töihin mennessä herätys 5.15 soimassa.. Välillä teki vähän tiukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Saanko udella mihin ammattiin sä aiot? Pitää kehitellä kaikkia hienoja ratkasuja, ettei ammatit häiritse tätä harrastusta. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...