25. helmikuuta 2013

Pinkki+Vihreä=♥

Pinkki+vihreä neon-sävyissä kuuluu mun lemppariyhdistelmiin. Varmaan taas tämmönen yhdistelmä, ettei ole jokaiseen mieleen, mutta mä tykkään ihan hirveesti! Ainut ärsyttävä puoli on se, että kamera ei ole ikinä yhteistyökykyinen ottaan värejä kuviin sellaisina kun ne oikeasti on. 


Tähdet on tehty Tiimarista ostetulla rei'ittimellä.


China Glaze - Hang-Ten Toes
China Glaze - I'm With The Lifeguard


Nää kaks lakkaa on kyllä varmaan eniten mulla käytössä. :D Joutuu pian ostaan uudet pullot... CG:n Summer Neons on kyllä yks mun parhaita lakkakokoelmia mitä tiedän! 

Mikä on vähän erikoisempi väriyhdistelmä, joka iskee teihin? 

Ps. Oon tällä hetkellä hiihtolomalla ja perinteisesti Kainuussa laskettelamassa. Postaukset saattaa siis jäädä tältä viikolta vähän vähiin. :) Otan kyllä kaiken ilon irti siitä, että saan lakata kynsiä! Postailen kynsiä vaan sitten myöhemmin. 

21 kommenttia:

  1. Uhhh! Iihhanat! Mä tykkään tuosta yhdistelmästä tosi paljon!
    Nää on hyvin samanmoiset, kun mun tekemät, mulla oli meinaan mustat tähdet ja tuolleen kanssa laitettu, että toinen ei ole kokonainen :D Ollaan samiksii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Hahaa. :D Mulla on purkissa jo kans valmiina rei'itetty mustia tähtiä, suunniteltu juurikin valkoselle pohjalle. ;D

      Poista
  2. Jännä väriyhdistelmä:o mut kyl tosi kivat kynnet:)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Lakataan "lakkalevy" minigrip-pussin päälle, annetaan kuivua ja rei'itellään. :)

      Poista
  4. Ihana väriyhdistelmä, tykkään kans tommosesta räväkästä ! :)
    Pitää itsekin kokeilla, pieni inspiksen puute lakkaus rintamalla joten kiitti vinkistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Linkkailehan sit sun tekemät tänne! 8)

      Poista
  5. ihanat kynnet, ja terkkuja kainuusta päin ;D meikä nimittäin asun kainuussa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa :D Iskän suku on kans täältä! 8)

      Poista
  6. tykkään väriyhdistelmästä, mutten itsellä osaa käyttää :)
    ettet muuten vaan vuokatissa olisi? kun näkyi listoissa odotettavan aika paljon porukkaa rinteeseen ;)

    VastaaPoista
  7. Tää väriyhdistelmä toimii ainakin mulle! Tykkään kaikista neoneista mustan kanssa, mut se ei taida olla mitenkään outo yhdistelmä :) Nätit on..

    VastaaPoista
  8. Yhdistelmä toimii. Mä oon kans ihan myyty tuolle China Glazen kokoelmalla, niin ihania kaikki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep niin on, oranssi oli ainut pettymys, mutta muiden upeus kompensoi. ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...