18. helmikuuta 2013

Sininen leopardi

Ajatus leopardikynsistä joissa on yhdistetty beige ja sininen, on pyörinyt jo pitkään mun mielessä. Väriyhdistelmä saattaa kuulostaa joidenkin korvaan vähän oudolta, mutta mun mielestä combo on ihan täydellinen! Taidan muutenkin tykätä vähän erikoisemmista yhdistelmistä. :D


Leopardin pohjatäplät on tehty isopäisellä Dotting Toolilla ja reunukset pienempi päisellä. Nää oli hirmun nopeet kynnet tehdä, oliskohan näissä mennyt ehkä puolisen tuntia..? Turvauduin aina ennen leimaileen leopardikuosit, koska luulin et käsintehdessä kynsissä menee ikuisuus. Olin kuitenkin väärässä. 8)


OPI - Don't Pretzel My Buttons
 Kiko - 340
Essence - The Boy Next Door
Flormar - 313

Tässäpä oli muuten ensimmäinen postaus käännetyllä järjestyksellä. Oon tehnyt pitkään postauksen sillain, että koko homma alkaa lakkakuvista... Menee varmaan hetki totutella tähän uuteen järjestykseen. :D Muutenkin tuntu, että postausta oli jotenkin paljon vaikeempi kirjottaa näin päin. 

14 kommenttia:

  1. Tuo yhdistelmä on aivan mahtava! Ite en oo vieläkään uskaltautunut kokeileen käsintehtyä leopardia.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kokeile ihmeessä! Ei oo meinaan vaikeeta, vaikka itekin kuvittelin aluks niin. 8)

      Poista
  2. Sininen leo on kyllä ainoa leo, mitä voisin itselle harkita :) Tosi nätit! Ja mun mielestä postaus jotenkin loogisempi näin, johtunee siitä, että itsekkin käytän tätä jarjestystä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä tulee mulle ainakin mieleen lumileo! :3 Kiitos paljon.
      Hahaa. :D Mä taas oon aatellut, että on loogista alottaa siitä mistä kynnetkin on alotettu. :'D

      Poista
  3. Oi, ihanaa! Ja jotenkin kekseliäästi oot tehny nämä kynnet, ettei lepardikuosi ole koko kynnellä. Ja alla vielä nude! Katsoin ensin, että ompas erikoinen, mutta sitten silmä tottui jo. :) Ooh!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  4. Tosi nätit kynnet! :) Pitänee laittaa ostoslistalle tuo opin lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Suosittelen, toi lukeutuu ainakin mun lempparilakkoihin. :)

      Poista
  5. Ihanat! Leopardikuosi on mun ehdoton lemppari kynsillä :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...