20. helmikuuta 2013

Suvi ♥ Essence

Te jotka seurailette mun juttuja paljonkin, ootte varmaan huomannut yhden merkin olevan mulle yksi ylitse muiden. Kyseessähän on siis Essence, se paras kaikista. ♥ Ajattelin kirjoitella teille postauksen aiheesta.

 Miksi mä sitten niin vannon merkin nimeen? Merkki on halpa, mutta laatu on aivan loistava. Lakat ja jopa meikit omaavat hauskoja nimiä, mun silmissä merkki saa huomattavasti plussaa jos sävy on määritelty jotenkin muuten kuin numeroin. Merkiltä löytyy tuotteita laidasta laitaan, niin jalkaraspeista kynsilakkasormuksiin. 

Kaikki lähti siitä kun sain iskältä Saksan tuliaisina Essencen lakkoja vuonna 2010. Tuliaisiin kuului lakat Ready For Action, Sundancer ja Sweet As Candy.


Iskä ei tainnut tajuta kuinka suuren mokan teki tuodessaan noi lakat mulle. ;D Vihjasin meinaan kaikilla seuraavilla reissuilla, että Essencen lakat kyllä kelpaa mulle. Lakkoja alkoi pikkuhiljaa sateleen työmatkojen myötä ja seuraavaksi mun kokoelmaan rantautui Twins-kokoelman glitterlakkoja sekä laattoja. 

Omistamani glitterlakat

Kanarian reissulla vuonna 2011 bongasin itse ihan vahingossa yhdestä Fund Grube-myymälästä Essencen hyllyt ja ilme oli jotain tähän verrattavaa "O.O". Se ihana rivistö eri sävyjä. ♥ Siltä reissulta mukaani ei lähtenyt kuitenkaan kuin yksi lakka Glisten Up!.


Pikkuhiljaa mun kokoelma kasvoi ja sitten tulikin eteen vuoden 2011 Tsekin reissu. Reissun jälkeen Essence-perheeseen kuului 17 uutta yksilöä. Lakat olivat vielä vanhan mallisia pikku pulloja.

Omistamani pienet Colour & Go-sarjan lakat

Seuraavana olikin sitten tiedossa reissu Saksaan kesällä 2012 ja sulloin matkalaukkuihin 21 lakkaa jo rakkaudeksi kehittynyttä E:tä. Nyt pullot oli päivitetty hieman isompaan kokoon ja sävyvalikoima oli kokenut suuria uudistuksia.


Syksyllä 2012 mun elämääni ilmaantui Anonyymi Essencediileri. Neiti tuli kyseleen, että mistä mä oikein oon hankkinut ton kaiken Essence-kaman mitä mulla on, hän kun asuu Saksassa ja ei oo nähnyt puoliakaan noista. Vaihdettiin monet viestit keskenämme ja tämä mystinen Ano ehdotti, että voisi diilata mulle kaikkea Saksasta. Paketin sain käsiini joulukuussa ja samalla oon saanut neidistä hyvän ystävän. :3


Sitten ollaankin jo tässä hetkessä. Edessä oli reissu Kanarialle ja sain sielä viimeisenä päivänä idean, että voisin hankkia kaikki puuttuvat Colour & Go-sarjan lakat. Pari lakkaa jätin ostamatta, sillä multa löytyy sävyt jo pikku pulloina. Jälkeen päin aloin kyllä miettiin, että sinäänsä vois nekin kai joskus hankkia. Pari pulloo sinne tai tänne. ;D

Kaikki isot Colour & Go-sarjan lakat

Kaikki lähti siis iskän tuliaisista. Kokoelma suureni työmatkojen myötä, omat ulkomaan reissut kasvattivat kokoelmaa kertarykäyksillä suuremmaksi ja unohtamattakaan mysteeripakettia! Essence julkaisee pikkuhiljaa uusia sävyjä ja mä oon tietty haukkana kyttäämässä heidän sivujaan koska uusia lakkoja tulee. ;D Ihanainen diilerini lähettelee lakkoja mulle, jotta mun perheeni kasvaisia ja pysyisi elinvoimaisena. ;>

Sekalaiset Essencet

Sitten vähän lukuja loppuun.
Kaikki Essencet yhteensä: 78 kpl
Lakkakokoelmastani 44% on Essenceä.

Passion for Nailsin banneria koristaa Special Effect Topper It's Purplicious.

Essencen kosmetiikasta sen verran, että mun arkimeikki koostuu täysin Essencen tuotteista, jos Blascon/Illamasquan meikkivoiteita sekä Cliniquen naamageeliä ei lasketa mukaan. :) Viikonloppuina meikkaan vähän enemmän ja tällöinkin mukaan lisätään yleensä vain Diorin viisikko.

Käsirasvat on ihan mahtavia! Lähes aina kun avaan Essencen jonkun käsirasvatuubin joku kysyy, että mikä täällä tuoksuu. Seuraavaksi halutaankin tietää mistä mä käsirasvani ostan ja joudun tuottaan pettymyksen, että Suomesta näitä ei saa.

Kuka muu on hurahtanut Essenceen? Mistä olet kuullut kyseisestä merkistä?

***

Tässä vielä listana nimet:

Special Effect Topper:


Essence Circus Confetti
Essence It’s Purplicious
Essence Glorious Aquarius
Essence Mrs And Mr Glitter

Nail Art Twins:

Essence Troy
Essence Julia
Essence Blair
Essence Clyde
Essence Edward
Essence Louise
Essence Carrie

Nail Art Magnetics:

Essence Magic Wand!
Essence Magic Red Carpet

Show Your Feet:
Essence Lemon Sorbet

Nail Colour3:

Essence Kiss On Top Of The Rock
Essence Dancing In The Streets

Colour & Go, pienet pullot:

Essence Just Rock It!
Essence Red-Y To Go
Essence You Belong To Me
Essence Just In Case
Essence Break Through
Essence Glamorous Life
Essence Make It Golden
Essence Hard To Resist
Essence Enchanted Fairy
Essence Choose Me!
Essence Ultimate Pink
Essence Blue Addicted
Essence Very Berry
Essence Date With The Night
Essence Ready For Action
Essence Irreplaceable
Essence Sundancer / Little Miss Sunrise
Essence Time For Romance
Essence Black Is Black
Essence Passion for Fashion
Essence Where Is The Party?
Essence Wake Up!
Essence Glisten Up!

Colour & Go, isot pullot:

Essence Space Queen
Essence Sparkling Water Lily
Essence Love’s Recipe
Essence 1000 Miles Away
Essence Grey-T To Be Here
Essence Icy Princess
Essence What’s My Name?
Essence Ballerina’s Charm
Essence I’m The Boss!
Essence Stuck On You
Essence I Love Bad Boys
Essence I’m Bluetiful
Essence English Rose
Essence Cookie Love
Essence Gorgeous Bling Bling
Essence I’m So Very
Essence Fame Fatal
Essence Do You Speak Love?
Essence Modern Romance
Essence Boho Chic
Essence Off To Miami!
Essence Redvolution
Essence Sweet As Candy
Essence Free Hugs
Essence Naughty And Pink!
Essence Party Princess
Essence Go Bold!
Essence Gold Fever
Essence Wanna Be Your Sunshine
Essence L.O.L
Essence Wanna Say Hello
Essence Oh My Glitter!
Essence The Boy Next Door
Essence Absolutely Blue
Essence Let’s Get Lost
Essence Chis Reloaded
Essence Date In The Moonlight
Essence Walk On The Wild Side

Laatat:

*Klikkaa kuva isommaksi*


19 kommenttia:

  1. aaa oon niin kade :D *tahtoo*

    ^_^

    VastaaPoista
  2. ihania ,itse omistan vaan 2kpl kun tosiaan ei suomessa myydä.Omani löytäny kirpparilta,mut piti toi valtteriki loppua =(

    VastaaPoista
  3. Essence on munkin lempi lakkamerkki! Oikeastaan kuulin siitä sulta joskus about pari vuotta sitten. Kun Kanarian reissu koitti ostin Essencen lakkoja, laattoja ja nail art- juttuja. Rakastuin!

    Äiti ja iskä kävivät viime kesänä Saksassa ja toivat mulle pari lakkaa.. Espanjan reissu on luvassa kesäkuussa ja ai että tulee osettua paljon lakkoja. Varsinkaan kun en vielä omista yhtään isompaa pulloa.. ;)

    VastaaPoista
  4. Harmittaa kyllä, että Italian reissulla missasin jotenkin kokonaan noi Essencet. Viimesenä aamuna just ennen lentokentälle lähtöä löysin paikan, missä niitä myytiin, mutta en sit oikein enää osannu mitään ostaa, kun laukut oli jo pakattu, ni yhden nopsaa vaan hätäsesti ostin. Pakko selvästi lähteä reissaamaan jonnekin, että voi kasvattaa kokoelmaa :D Toinen kiinnostavan oloinen merkki olis myöskin Catrice..

    VastaaPoista
  5. En omista yhtäkään, mutta ehdoton juttu on, että niitä aijon hankkia kun ulkomaille eksyn. Aivan yli södejä nuo glitteritkin :3

    VastaaPoista
  6. Täältä niitä saa aika halvalla! :) ---> http://beautycosmetic.biz/essence-essence-colour-new-nail-polish-p-8045.html?currency=EUR Itse tilasin tuolta :)

    VastaaPoista
  7. Mie oon kans ostanu Essencen meikkejä Saksasta, ja harmittaa ku olin vähän myöhäisherännäinen kynsilakkojen suhteen ja tajusin Essencen kynsilakkavalikoiman vasta Suomen puolella ja ei oo sen jälkee tullu reissattuu sinnepäi :c On muute parhaimpia meikkejä ja hinta on ihan naurettavan halpa! Kiva myöskii et voi kokeilla uusia juttuja eikä harmita vaik ei oiskaa kiva, ku siit on maksanu just sen pari euroa, toisin ku suomessa vastaava hinta on sen 10-20 euroo :)

    Apua Charlotte Häggström, et ois linkannu tuota! :DD Paljon tuolla on postikulut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Mainostan" sen verran, että mulla on blogissa tutoriaali tuolta tilaamisesta:) http://betternailday.blogspot.fi/2013/01/beautycosmeticbiz-verkkokaupasta.html

      Poista
    2. Sissin blogin kautta katselin tuon :) tutoriaali on hyvä :) ja postikulut on halpoja :)

      Poista
  8. Oon kanssa ehdottomasti fani! Ostin joltain etelän reissulta kokeilumielessä pari pulloa, ja sen jälkeen nuita on kertynyt jo ihan hyvä kokoelma (Tosin kalpenee sun pullorivistöjen rinnalla :D)
    Ehdottomia suosikkeja lakkojen lisäksi on (vedenkestävät) ripsarit! En oo käyttäny ripsiväriin yli 4 euroo enää moneen vuoteen, mutta laatu on tuplasti parempi, kun suomalaisilla markettiripsareilla, jotka maksaa helposti 15e.

    VastaaPoista
  9. Essence on kyllä yks parhaimmista lakkamerkeistä! Ite omistan suunnilleen 25 Essencen lakkaa, niitä on tultu hamstrailtua kanarian reissuilta kun ne on niiin halpoja! :)

    VastaaPoista
  10. Eräs suloinen neitokainen on niitä mulle reissuiltaan köijännyt... ♥

    VastaaPoista
  11. Mä olen kyllä myös tosi hurahtanut Essenceen, hinta-laatusuhde on loistava. Kiitos Beautycosmetic.biz-verkkokaupan, sitä on sentään saatavilla tännekin <3

    VastaaPoista
  12. AnonyyniEssenceDiileri21. helmikuuta 2013 klo 15.43

    Saatki ens viikolla vähän postia ;)

    VastaaPoista
  13. tyypillähä on melkein kaikki essencet O.O

    VastaaPoista
  14. Essencen meikkejä saa nykyään Suomesta, Tuurin kyläkaupasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin saa! :) Mä tilaan ite nykyään ne Saksasta.

      Poista
  15. Kärkkäiseltä myös, joku joku lukee ja kaipaa :) Eilen asian tajusin ja nappasin mukaan ison läjän :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...