22. helmikuuta 2013

TriplaVee

Pompom pyysi multa viime arvonnan yhteydessä "Bad nail day"-postausta ja tässä se tulee. :D Alunperin kynsille piti muodostua yläreunat kolmesta sydämestä, mutta ei nää sit mennyt ihan niinkun mä ajattelin, ei ees sinne päin! Pakko kokeilla vielä uudestaan näitä... Mallia otin näihin yhdestä tutoriaalista, jonka bongasin joskus jossain päin naamakirjaa, mulla ei oo valitettavasti tallessa enää tätä sivua. :/


Kiko - 340 
Essence - Let's Get Lost
Essence - The Boy Next Door



Apuna käytin eBaysta tilattuja tarroja. Halusin näitä alunperin ranskiksien tekoon, sillä aattelin et näillä vois saada paljon kaarevammat kärjet. Mutta sen tuton löydettyä halusin kokeilla myöskin näitä "sydänkynsiä". Lila Lakka valaisi mua vähän kun ihmettelin mikä näiden tarrojen oikee tarkoitus on... :D Näillä voi suojata luentopapereiden reikiä, ettei ne repeä. On nää kyllä sen hintasia, etten alkais ikinä lätkiin näitä mun mihkään luentopapereihin! Paitsi sit jos paperi on todella tärkeä eikä reiät saa missään nimessä repeytyä...


5 kommenttia:

  1. Hei, millä nimellä löysit näitä tarroja eBaysta? Tai siis saisko linkkiä..? :D Kun mäkin oon jo pitkään miettiny että pitäis hankkia jostain pyöreitä tarroja jolla sais lakattua ranskiksen kaarevammaksi! :D Kun niillä ranskistarroilla saa vaan aikalailla suoraa kaarta tehtyä ja haluaisin paaljon kaarevamman. ^^ Onko nuo siis sopivan kokoisia kynnelle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.ebay.com/itm/160923739715?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
      Tossa on toi kohde mistä mä ostin. :) Mun mielestä noi on ainakin täydellisiä ranskiksen tekoon. ;D

      Poista
    2. Niin ja Sissi oli löytänyt näitä Biltemasta halvalla! Kantsii käydä tsekkaamassa sieltä siis. :)

      Poista
  2. Mä ostin tuollaisia Biltemasta jollain eurolla/tuhoton läjä :D
    (oon taas neuvomassa täällä, sori :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti tiedosta! Pitääkin käydä tsekkaamassa biltemasta joskus.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...