16. helmikuuta 2013

Tyhjiä purnukoita part. 1

Nyt on päälle kuukausi siitä kun aloitin mun kosmetiikkavarastot tyhjiksi-haasteen. Olen todella yllättynyt siitä kuinka monta tyhjää purnukkaa mä oon saanutkaan aikaseks! Tässä on kollaasi niistä purnukoista, jotka suunnittelin käyttäväni ensimmäisenä.



Kanarialla sain käytettyä Burberryn Brit hajuveden, yks mun lempparituoksu eli sinäänsä harmi kun loppu. Uuttahan en osta ennen kun muutkin hajuvedet alkaa veteleen viimesiään. ;) Sain myös lähes täysin käytettyä Korresin vartalorasvan, purnukkaan jäi rasvaa noin sentti (vaikka pohjan takia näyttää paljon suuremmalle määrälle). Päätin kuitenkin luopua tästä, sillä oli pakko saada matkalaukun painoa pienemmäksi. :D


Kollaasista on myös käytetty KMS:n shampoo sekä kultainen suihkugeelituubi. Kollaasiin kuulumattomia on Acon kasvovesi ja Lushin suihkuhyytelö.


Sitten käsirasvat. Tyhjiksi oon saanut kolme tuubia ja muut rasvat on kovassa käytössä. Lisäksi pääsin korkkaan uuden ripsarin vanhan loputtua.


Tein pieniä lahjoituksia mun siskolle, serkulle ja luokkakaverille. Näin pääsin vähän eroon mun meikeistä ja hiustuotteista. :) Niistä mulle ei kylläkään ole kuvaa, harmi sinäänsä koska lahjoituksina lähti monta purkkia ja purnukkaa eteenpäin.

Hiusmömmökori kylläkin tyhjentyi aika paljon, vaikka olin tammikuussa sitä mieltä ettei täältä lähde ihan hetkeen mitään pois. Ennen ja jälkeen kuvat. ;D

Pulloja 27 kpl, yksi ei näy kuvassa. :)

Pulloja 21 kpl

Sitten tietty, mitä turhaa mä oon ostanut lisää? Entä sellaista mitä mulla on jo? Sellaista mitä mulla on puolillaan oleva purkkia ja oon ostanut vaan varuiksi lisää..?
-No tasan yhden kasvogeelin! :D

Oon todella yllättynyt ja ylpeä itsestäni! Kasvogeelinkin ostin vain sen takia, että sain sen ulkomailta niin paljon halvemmalla. Ostin Kanarialta vähän arkikosmetiikkaa, mutta niitä en laske "ei saa ostaa"-kategoriaan, sillä niitä kuluu niin tasaista tahtia.

***

Tyhjiä purkkeja: 10 kpl

Lasken tähän summaan ne pullot, jotka oon itse käyttänyt tyhjiksi. Ei siis lahjoituspurkkeja. :)

9 kommenttia:

  1. Jeejee. Itekki yritän nyt kulutella jokasen tuotteen loppuun, ennenkun hamstraan kymmentä purkkia tilalle.

    VastaaPoista
  2. Siitä se alkaa vähenemään :) Iteki otin tällä viikolla ja lävin purkkeja läpi, surutta nakkelin roskiin semmoset mitä en oikeasti ole käyttänyt pitkään aikaan ja tuskin tuun käyttämäänkään. käsirasvojaki nakkasin pari tuubia työlaukkuun, että tulisi töissä käytettyä :)
    minä kun tykkään kaikeasta makeasta,niin iski silmään tuo body shopin(?) mansikka vartalovoide, kerrotko hieman millasta se on, kannattaako ostaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä! 8)
      Ihan nolottaa sanoo, mutta toi vartalovoi on ollut mulla todella pitkään... :DD Ei oo tullut käytettyä niin nopeesti kun tuoksu on mun nenään liian tujee ja sen haistaa vielä seuraavana päivänäkin. Ei toi kylläkään miksikään ole mennyt. :) Koskeuttaa hyvin ja jos tykkää voimakkaasta tuoksusta, niin on nappi valinta! Kannattaa siis käydä tuoksuttelemassa se ensin liikkeessä.

      Poista
  3. Ai niin, olinkin unohtanut käydä katsomassa paikallisesta sitä Kate Mossia sulle.
    Mä kun en osallistu millään lailla sun purkinvähennyskampanjaan, eikä tuoksut kuulu siihen muutenkaan... ;DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä et oot unohtanut... Et meinaan osta mulle yhtään mitään! :D Pilaat mun koko jutun :'<

      Poista
    2. Niin ja hei mieti sitä, että mulla ei kulu nyt hajuvesiä kun viikonloppusin! Eli sekin vielä pilaa mun systeemin

      Poista
    3. Ei ollu enää Katea siellä, mistä sen itelle ostin, mut täytyy vielä katella muualta... ;DDD

      Mä mietin... hmmm... Joo, en jaksa enempää miettiä... =DDD

      Poista
    4. Hyvä!!! Etkä eti sitä muualta.... :DD

      Poista
  4. Essencet on kyllä syötävän söpöjä eri sävyissään pikku pulloissaan, mutta silti muutaman käyttökerran perusteella mä en oo ollu vielä täysin vakuuttunut. Voi olla että olen itse jättänyt kynnet vielä öljyisiksi (mitä ei kuitenkaan muiden merkkejen kanssa ole juurikaan tapahtunut), mutta Essencet työntää mulla pikku kuplia lakkausten pinnalle aina... don't know why! o_O

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...