1. helmikuuta 2013

Vaaleanpunaista mustalla cracklella

Mulle tuli hirvee tarve saada jotkut kynnet crackle-lakalla. Ostin tossa ennen joulua itselleni China Glazen mustan crackle-lakan Black Mesh. En itseasiassa omistanut yhtäkään cracklea ennen tätä. :o Tai oon omistanut joskus, mutta oon myynyt pois. En oo sillain hirveesti lämmennyt ikinä näille halkeilujutuile, mutta musta crackle on mun mielestä kiireisen kynsipäivän pelastaja.


Kiko 329
Essence Free Hugs
China Glaze Black Mesh
Art Club Black

Tykkäsin jotenkin hirveesti tästä väriyhdistelmästä! Kyllähän tota Kikon harmaata lakkaa on tullutkin täällä hehkutettua. 8)


Sitten jotain ihan muuta asiaa. Mulla alkaa maanantaina sitten se ensimmäinen natiiviharjottelu! Vielä ei sillain jännitä, mutta eiköhän sunnuntaina sitten viimeistään. :D En oo vielä ihan varma lakkaanko mä kynsiä ollenkaan harjottelujakson aikana, mutta keksin kyllä ratkaisun sen suhteen ettei blogi kokonaan kuole. Tilasin meinaan koko kynnen tippejä eBaysta ja saanpahan niihin sitten ees lakkailtua jotain omaksi ja teidän iloksi. :D

6 kommenttia:

  1. Mua kiinnostais kuulla tuosta natiiviharjoittelusta. Mitä se siis on? :) Hienot kynnet myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Eli siis meen ottaan ihan näitä perus röntgenkuvia. :)

      Poista
  2. Muakin kiinnostaa mikä on natiiviharjoittelu? Mitä tuo natiivi tarkoittaa, eroaako jotenkin perus työssäoppimisesta? :D

    Nätit nämä(kin) kynnet. :) Mun piti kysyä tuosta aikaisemmasta postauksesta, kun siis hankit noita Essencen värilakkoja sieltä ulkomailta, niin paljon ne maksoi siellä kappaleelta? :o *tahtoo kans*

    Blogissani on sulle haaste. ;D
    http://kapsynajatuksia.blogspot.fi/2013/02/7-days-challenge.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli siis. :D Natiiviharjottelu tarkoittaa sitä, että meen ottaan röntgenkuvia. :'D Eli ihan perus työharjottelu, mutta meillä puhutaan tästä perus röntgenistä natiivi nimellä. :)
      Kiitos paljon! Kanarialla ne oli 1,99€, mut sit taas Saksassa ne on 1,49€. Vaihtelee vähän maittain. :)
      Kiitti haasteesta, meen kurkkaan.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...