11. helmikuuta 2013

Värikkäitä tähtiä

Blogeissa pyörii nyt aika paljon rei'ittimillä tehtyjä kynsiä. Homman nimihän on se, että lakataan "lakkalevy" esim. minigripin päälle, annetaan kuivua ja sit rei'itetään kuvia. Mä innostuin tästä ideasta ihan hirveesti ja riensin ettiin itelleni tähden muotosta rei'itintä ja löysinkin sellaisen Tiimarista. En tiedä kenen idea tämä tekniikka alunperin oli, mutta suuri kiitos hänelle! Mahtava idea. :) 

Halusin jotain oikein räikeitä tähtiä, mutta ongelmana oli vielä minkä värinen pohja. Arvoin mustan ja valkoisen välillä, päädyin kuitenkin valkoiseen. Aion kyllä toteuttaa nää myös mustalla pohjalla! 8)


OPI - Alpine Snow
China Glaze - I'm With The Lifeguard
China Glaze - Sun-Kissed
China Glaze - Hang-Ten Toes

Rei'itin on tämän näköinen. Hintaa oli 3,5€.


Täytyy sanoa, että tykkään näistä kynsistä ihan hirveesti! Tää koko rei'itin homma ratkaisi mun tähtiongelman... :D 


Mä rakastuin ite tähän koristelutekniikkaan! Lisää rei'ittimiä on jo hankittu ja päässä vilisee paljon uusia ideoita!

16 kommenttia:

  1. Kynnet näyttää tosi kivoilta!:-)voisiko näistä saada tutoa, kun itse ainakaan ymmärtänyt täysin miten homma menee, ja on halu kokeilla. Jonkunlaiset ystävänpäivä-tyyliset kynnetkin olisivat myöskin kivat näin kyseisen päivän alla!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voin kyllä tehdä, voi vaan hetki kestää kun tää mun työharjottelu asettaa vähän rajotuksia harrastukselle. ;D
      Mä oon itseasiassa suunnitellut ystiskynsiä samalla tekniikalla, eli ne ainakin tulee! :)

      Poista
  2. Oo ihan mielettömän hieno tekniikka! Täytyy itekin kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Ooh, toimii hienosti neonväreissä:)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa neonia! Itse kans havittelen tuota rei'ittäjää, muttei ikinä muista kun sattuu olemaan kaupungilla :D

    VastaaPoista
  5. Mä aion tehä temmoset ystävänpäiväkymmet :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...