4. helmikuuta 2013

Water Spotted Nails

Sain viime perjantaina idean, että voisin testailla Water Spotted-kynsiä! Tuumasta toimeen ja kynsiä tekemään. Ei se ollutkaan ihan niin helppoo mitä kuvittelin ja mulla meni 3.5 tuntia näiden tekemiseen! Musta lakka ei lähteny leviään vedessä, sitten en saanut pilkkuja tehtyä millään. Välillä ihan säkällä homma onnistu ja sain yhden kynnen tehtyä. Huokasin helpotuksesta kun pääsin vihdoin oikean käden pikkurilliin, vihdoin ne on valmiit! Mulla kului mustaa lakkaa todella paljon! :D Puolet aikasemmin korkkaamattomasta Essencen Black is Black:stä ja 1/4 Flormarin mustasta. Uusi musta lakka pääsi siis ostoslistalle.... Ohjeet kynsiin otin tästä tutoriaalista.


OPI - Alpine Snow
China Glaze - Hang-Ten Toes
China Glaze - Sun-Kissed
Essence - Black Is Black

Kynsissä on pohjalla oikein kesäinen liukuvärjäys. 8)


Tässä kuva juuri valmiiksi saaduista kynsistä. Sormet on mustassa sotkussa ja kaikkia ylimääräisiä mustia en oo vielä ehtinyt siistiä. :D


Nappasin seuraavana päivänä vielä luonnonvalossa kynsistä kuvat. :)


Parhaiten kuvissa olevista kynsistä onnistui mun mielestä keskisormi! Nimetön taas on aika sotkunen. :D

Oletteko te kokeilleet tätä tekniikkaa? Mä aion kyllä ehdottomasti kokeilla näitä uudestaan! Jos vaikka ens kerralla kuluis pikkusen vähemmän aikaa näihin... :D

34 kommenttia:

  1. Minäkään en ole vielä kokeillut mutta on kyllä to do -listalla. Olen ajatellut että käyttäisin reikälakkana jotain muuta kuin mustaa. En tykkää vesimarmoroidakaan mustalla kun teippaamisesta huolimatta aina jää siivottavaa sormiin, ja mustaa lakkaa on yleensä ärsyttävämpi siivota. Mustaksi lakaksi voisin muuten suositella Gina Tricot Beautyn mielikuvituksellisesti nimettyä Blackiä, mielestäni hintaansa nähden hyvä lakka.

    Mitä käytit suihkutteluun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aattelin kokeilla tätä kanssa jollain mulla väreillä. 8) En tajuu mikä siinä mustassa on, että miks siitä tulee aina niin hirvee sotku. :o Kiitti vinkistä, ehdin vaan tilaan jo itelleni OPIn mustan :'D
      Mä käytin hiuslakkaa ja suihkutettavaa hiusgeeliä. Kävin eilen ostamassa ilmanraikastinta ja se toimi mulla paljon paremmin kun hiusmömmöt. :)

      Poista
  2. millä nuo "reijät" saa tuohon mustaan lakkaan? miten?
    ite koitin hiuslakkaa, luin jostain postauksesta mutta mulla se ei vaikuttanut mitää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli siis kun musta lakka tiputellaan veteen niin se lähtee leviään, sitten suihkutetaan esim hiuslakkaa sinne veteen missä lakka on, niin noita reikiä alkaa syntyyn. :)
      Kokeiles hei ilmanraikastinta, mulla toimi se huomattavasti paremmin. Sit kans kokeilin semmosta, että laitoin hiuslakkaa sinne veteen jo ennen lakkaa ja lakan jälkeen niin välillä reiät tuli paremmin.

      Poista
  3. Tosi kivan näköset ! :D Pitäsköhän itekkin kokeilla.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kokeile ihmeessä :3 Linkkaahan mulle sun kokeilut sit!

      Poista
  4. Mä kyllä joskus vielä....toistaiseksi en ole uskaltanut :D Mutta hienosti rei'ittyi nää sun!

    VastaaPoista
  5. Vitsi miten hieno liukuvärjäys!!:) Oot kyllä taitava!

    beautinika.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Upeat on, mutta en tiedä riittääkö mulla kärsivällisyys tehä noit. Viimeks ku kokeilin vesimarmorointia oli ihme, että hampaita oli jäljellä sen hampaidenkiristelyn jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo kärsivällisyyttä tarvitaan, varsinkin jos ei oikein homma lähe onnistuun kuten mulla ei oikein alkanut. :D

      Poista
  7. Voi sua! :D Aika sitkee oot kyllä, kun noin kauan jaksoit säätää kynsiä :) Mä oon kans kokeillut tuota tekniikkaa, ja mulla onnistui melko hyvin ja aikaa meni ehkä 10min. Käytin Essien mustaa ja suihkekäsidesiä. Oli kyl kätevä eli suosittelen kokeileen sitä, jos hiusmömmöt ei toimi :D En ole vielä blogiin julkaissut kynsiä, kattoo jos tällä viikolla ehtisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelen suuresti itekin, että miten jaksoin tehdä... :DD Waat, oot kyllä selvinnyt nopeesti! Jään odotteleen postausta 8) Mun piti kanssa kokeilla suihkukäsidesillä, mutta en löytänyt omaani mistään. :O Jossain jemmassa Kanarian jäljiltä...

      Poista
  8. Kivat Olen kokeillut tehdä tällaisia, mutta ei onnistunut. Oon tehny vähän eri tyylillä, mutta ehkä mie kokeilen tuon youtube videon mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kantsii kokeilla, jos lähtis onnistuun!

      Poista
  9. Oon kokeillu, ja vaikeeta on! Postauksenkin niistä tein viime kuussa :) Hyvin oot kyllä onnistunu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää mennä kurkkaan sun postaus. 8) Kiitos!

      Poista
  10. Ihanat!

    Olen kokeillut, mutta siihen se jäikin. Musta lakkani ei levinnyt veteen (WIld & Mild Black Cat) olisikohan jo niin vanha tms.. Kuitenkin pitää vielä kokeilla jossain vaiheessa uudelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kokeilehan jollakin toisella mustalla, mä ite tilasin OPIn mustan. 8)

      Poista
  11. Sulle olisi tunnustus :) http://betternailday.blogspot.fi/2013/02/viisi-asiaa-joita-ette-olisi-halunneet.html

    VastaaPoista
  12. Oi näyttää tosi kivalta! Ehkä munkin pitäisi kokeilla...

    VastaaPoista
  13. Hienolta näyttää, toi pirteä liukuvärjäys sopii hyvin mustan alle! En oo ite uskaltanut vielä kokeilla, kun ei oo kuulemma mitään ihan helpointa hommaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo ei tossa sillain muuta hankalaa, mut sit et saa sen mustan lähteen leviään ja kivat pallerot lakkaan. :D

      Poista
  14. Miten sää sait nuo "pilkut" siihen mustaan lakkaan, kun en ihan siitä videosta ymmärtänyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elikkäs siis. Noin huoneen lämpöiseen (mä käytän kylläkin vähän lämpösempää) veteen lisätään lakkapisaroita. Sitten tän jälkeen suihkaset vaikkapa desinfiointiainetta siihen lakkalevyyn ja reiät syntyy siitä. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...