21. maaliskuuta 2013

Etude House

Törmäsin Spektor's Nails-blogissa aivan ihaniin Etude Housen liukuvärjäys setteihin. Tuumasta toimeen mun oli saatava violetti setti itelleni ja matka kohti eBay:n ihmeellistä maailmaa alkoi. Etude Shop-hakusanalla löytyi vaikka mitä ihanaa! Mielelläni ottaisin tietty kaiken kivan, mutta ei auta koko eBayta tyhjentää... Jos rakastat kaikkea söpöä, en suosittele eBay:n selaamista... Voi koitua kohtaloksi teidän tileille.

Liukuvärjäys setit löytyi nopeasti ja klikkailin violetin mun ostoskoriin. Hintaa tällä oli 8,98$. Settiin kuuluu kolme lakkaa; Soft Purple (pohjalle), Romantic Purple (eka liuku) ja Mystery Purple (kärkiin). Pullot on 4ml:n pulloja, eli tosi pieniä.

Lakat tuli mulle todella nopeasti. :) Viikko ehti vaan vierähtää kun kirje tipahti jo postilaatikkoon.



Lisäski löysin hirmu suloisia käsirasvoja ja en voinut vastustaa tätä! Joo käsirasvoja en saisi ostaa yhtään lisää, mutta ymmärrätte varmaan ettei tämmöistä voi jättää väliin..? Hintaa tällä oli 6,89$. 



Oletteko te kuulleet Etude Housesta?

32 kommenttia:

  1. WOW! kiitos tästä, nyt menee ilta ja rahat ebayssa :D

    VastaaPoista
  2. Mäki oon tilannu pari etude housen lakkaa ja myös vähän himotellut näitä liukuvärjäyssettejä mutta en oo vielä tilannut, kiinnostaisi kyllä nähdä minkälaista jälkeä näillä saa aikaan joten mahdollisimman pian testiin ja postausta! ^___^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs oot tykännyt lakoista? Onko sulla niitä semmosia kunnon glitterpläjäyslakkoja? 8)
      Näistä on tulossa postaus ens viikolla! :)

      Poista
    2. Niitäpä juuri... :D Ne on ihan kivoja, tosin myin pari kappaletta pois kun en sittenkään välittänyt sellaisesta suuresta hileestä. :D Mutta tuon yhden jemmasin itselleni, PPK002, vaaleanpunainen glitteriräjähdys, se on IHANA! :D

      Poista
    3. Kuinka monella kerroksella peittää yksikseen? Mä meinasin kanssa pistää niitä ostoskoriin, mut sit aattelin et jos ne onkin semmosia et ei peitä sitten niin millään. :D
      Mä muuten ite himoitisin juurikin tota vaaleanpunaista! :3

      Poista
  3. Oon tällä hetkellä Hong Kongissa, näin tommosia rasvoja päivällä kaupassa (Sasa)

    VastaaPoista
  4. Olen kuullu,mut en omista ja ihana rasva

    VastaaPoista
  5. Kuinka ihania nämä ovatkaan. 8D Kun seuraava käsirasva loppuu voisi hieman tilailla...

    VastaaPoista
  6. Saatanpa viettää tovin tänään Ebayssa selaamassa näitä ihanuuksia, kiitos näistä :D

    VastaaPoista
  7. Eikä, ihana käsirasva!!:D Tuommonen pitäis ehdottomasti saada!

    VastaaPoista
  8. Ihania ostoksia :P Ei passaa mennä eBayhin... ;)

    VastaaPoista
  9. Oon aatellut kokeilla geelikynsien tekemistä, joten onko sinulla jotain vinkkejä aloittelijalle? Osaatko suositella joitain nettisivustoja/geelisettejä/jotain muuta? Tiedätkö onko geelikynsistä mitään haittaa luonnonkynnelle?

    Tää tuli nyt vähän aiheen vierestä... Teet muuten ihan älyttömän kauniita kynsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii tsekata toi mun "geelikynsien teko-ohjeet"-postaus, sielä on jos minkämoista kysymystä ja vastausta geelikynsiin. ;D
      Mä ite tykkäsin tosi paljon Cesarsin geeleistä, mutta ne ei kyllä taas oo ihan sieltä halvimmasta päästä. Eli kantsii harjoitella jollain halvoilla geeleillä. :) Ainakin se haitta on, että jos niitä pitää pitkään niin kyllä omat kynnet kärsii. Mulla meni puolisen vuota, että omat kynnet oli taas normaalit. Mulla oli rakennekynnet 2 vuotta. :)
      Kiitos paljon! :)

      Poista
  10. Sulkkuja! Tänne kun pääisis https://www.facebook.com/media/set/?set=a.613547035329494.154950.406247202726146&type=3

    VastaaPoista
  11. Ihania :) Just viime viikolla törmäsin tohon merkkiin ja näihin lakkoihin: http://www.ebay.com/itm/Etude-House-Pink-Prism-Nails-6-Color-NEW-Korea-cosmetic-Nail-glitter-/310620148112?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4852675190 :) Saa nähdä täytyykö vielä tilata jotain :) Mites haiseeko nuo sun tilaamat lakat pahalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas sulosia. :3 Mä oon ite kattellut vaan niitä lakkoja, joissa on semmonen pallon mallinen pullo.
      Ei noi ainakaan mun mielestä! Ihan normaalille. 8)

      Poista
  12. Ooh miten söpö rasva, ei voi olla! Voitko pitää vähän tuota testissä ja kertoilla siitä tänne, kiinnostaa minkälaista tuo rasva on itessään ja kui herkälle iholle tuo sopii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! ;D
      Joo voin pitää. :) Mä oon nyt lähinnä käyttänyt tota vaan kynsinauhoille, kun on kuitenkin sen verta pieni putelli. Mun mielestä aika perusrasvaa, kivan paksua ja imeytyy hyvin. En välttämättä kyllä pelkän rasvan takia tätä ostais, mutta jos pakkauksen takia niin sit! ;D
      Mä en osaa sanoo tota, että kuinka herkälle iholle sopii. Mutta mulla on itellä kuiva ja aika helposti reagoiva iho; mulle rasva on ainakin sopinut. :)

      Poista
  13. Ihana setti ja käsirasva, varmaan pakko ostaa toi setti ainenkin jossain vaiheessa ;D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...