30. maaliskuuta 2013

Fluffy Halfmoon

Tilasin tossa jo jokin aika sitten itselleni samettipulveria eBaysta ja päätin vihdoin kokeilla niitä. Mulla oli heti selvä mielikuva, että haluan tehdä hopean puolikuu-manikyyrin vaaleanpunaisella pulverilla. Tietty tää ajatus näytti taas hienommalle mun päässä.... :D Mut tulipahan kokeiltua! Itseasiassa kun silmä ehti tottua näihin niin ei nää enää niin pahat ollutkaan mitä aluks tuntu.


Essence - Icy Princess
China Glaze - Dance Baby


Timsut ja pulveri eBaysta.


Oottekos te tehneet paljon pulverikynsiä?

27 kommenttia:

  1. Ihan kivat ja ei ole tullut viel kokeiltua

    VastaaPoista
  2. Hauskat karvakynnet!
    Itse oon parit tehnyt, voisi taas tehdä, koska mulla on aika keväisiä noi samettijauhevärit.

    VastaaPoista
  3. Ihanat! Ku näin nämä niin tuli heti hymy huulille, ylihauskat. 8D

    VastaaPoista
  4. Söpsöt kynnet! :P
    Mie olen pari kertaa kokeillut, ei ehkä tule joka päivä laitettua ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Joo ei oo ihan "joka päiväiset"-kynnet :D

      Poista
  5. Todella hauskat ja suloiset! Ihana idea käyttää pulveria noin, ja väritkin on just nappiin! :)

    VastaaPoista
  6. miten hyvin toi pulveri pysyy? ropiseeko pois miten rajusti?tarttuuko vaatteisiin tms...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti osaa nyt vastata. :< Kun työharjottelun takia lakkaan kynnet vain iltaisin valokuvien ajaksi ja otan pois. :D Mutta sen aikaa mitä näitä pidin, niin pysy pulveri paikoillaan. :)

      Poista
  7. Nämähän on tosi suloiset. :)

    VastaaPoista
  8. Kivat! Ite kokeilin tässä postauksessa http://pienikynsinurkkaus.blogspot.fi/2013/03/iik-kynsissa-kasvaa-hometta.html tota samettijauhetta, ja näytti siltä kun olis kynsissä kasvanut ruohoa. :D Yllättävän hyvin tuo kuitenkin kynsillä pysy. Näillä oli myös vähän väliä pakko silitellä poskea, kun tuntu niin jännältä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä käyn kurkkaamassa sun kynnet.
      Haha, aww. :D Mä kans veikkaan, että jos pidän joskus samettikynsiä pidemmän aikaa niin löydän itteni kanssa silittemästä mun poskia niillä... :D

      Poista
  9. Ihan jänskät!
    Mä jotenkin vielä vierastan itselleni noita karvakynsiä, mutta toisaalta oon jo vähitellen taittunut noihin Liquid Sandeihinkin ja kaviaarihelmiäkin löytyy jo varastoistani että mä oon tälläinen väsytystaistelujen häviäjä... aikansa kun ihmettelee jotain, niin alkaakin pian näyttää ihan hyviltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, eli etköhän säkin löydä vielä yhteisen tien samettijauheen kanssa! ;D

      Poista
  10. Mulle tuli ensimmäisenä nämä nähdessäni mieleen villapusero ja helmikaulakoru, varmaan ufon yllä, kun toi kaula on hopeinen :oD Mut nää on kivat, erillaiset sametti kynnet:o)

    VastaaPoista
  11. Tosi hauskat! Pehmoisen näköiset.

    Missä muuten olet nyt harjoittelussa? Ei siis toki tarvi paikan nimeä kertoa, mutta missä hommissa? Olen se, joka taannoin kyseli sun rönari-opinnoista, eri nimimerkillä vaan. Pistin alkukuusta hakupaperit Metropoliaan, ja nyt jännäilen, että koska tulisi kutsu pääsykokeisiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:)

      Eli siis nyt on eka röngenharjoittelu ja oon yhdessä HUSsin sairaalassa, paikka jääköön mysteeriksi kun en tiiä ketkä kaikki tän kommentin lukee. ;D Natiivikuvantamisessa siis. :) Mä pidän peukkuja, että sä pääset! Tuuthan sit kertoon miten sun kävi, että pääsitkö sisään! :)

      Poista
  12. Aivan ihanat! :) Mun mielestä samettipulverilla saa tosi kivan näköset kynnet :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...