26. maaliskuuta 2013

Keväinen Polka Dot

Essencediilerini lähetti mulle pari uutta Essencen lakkaa ja toinen niistä oli keväinen mintunvihreä That's What I Mint!. Mulla on nyt joku pastellikausi meneillään kevään takia ja TWIM sopii oikein hyvin mun pastellikauteen. 8) Lakka peitti kahdella kerroksella täydellisesti ja kuivui taattua Essence-nopeutta. Koristeluiksi leimailin kynsiin palluroita ja vahvistin ne vielä Saksasta tulleella P2:n lakalla Flirt With Me!.



Essence - That's What I Mint!
P2 - Flirt With Me!
Konad - Valkoinen


Leimailin pallurat valkoisella Konadin lakalla DRK-A-laatasta.


Sit ihan asiasta kolmanteen. Mulla on ongelmia bloggerin kanssa ja mulla ei nouse omat postaukset tonne lukulistalle. Viimeeksi noussut postaus oli keskiviikon postaus. Nouseeko teillä mun postauksen listalle? 

14 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...