5. maaliskuuta 2013

Lakkahankintoja

Nyt on laskettelureissu ja hiihtoloma takanapäin. Arkeen palaaminen tarkoittaa, että en voi pitää lakkoja taaskaan arkisin, mutta lakkailen iltasin jaksamisen mukaan. 8) Mun piti itseasiassa postata jo viikonloppuna, mutta kävin perjantaina hakemassa jo monta vuotta pohdinnassa olleen vekottimen; MacBook Airin. Ollaan siis tehty tuttavuutta uuden murusen kanssa viikonlopun ajan. ;D Uudesta koneesta johtuen kuvien sävyt saattaa jatkossa muuttua ehkäpä valjummiksi, sillä mun näytöllä kuvissa on huomattavasti räikeemmät värit. Toivoisin, että annatte palautetta jos kuvat alkaa näyttään ihan liian hailakoille!

Mutta sitten asiaan, tässäpä tammi- ja helmikuun lakkashoppailut. :)

Mun mustan lakan-varasto alkoi vähän ehtymään mun water spotted-kokeilun takia, joten mustaa tarvitsi kipeästi lisää. Pohdiskelin minkä merkin mustaa lakkaa sitä hankkisi ja päädyin sitten OPIn mustaan lakkaan Black Onyx. Otin ihan varuiksi pari pulloa, sillä jos tulee tota ws-tekniikkaa harrasteltua enemmänkin yhtä suurella lakan kulutuksella. :D 


Naamakirjan kynsikoristelut-ryhmässä kävi helmikuun alussa vilkas keskustelu eBay:sta löytyneestä kohteesta, jossa myytiin OPIa ihan pilkkahintaan. Minä ja moni muu tilattiin lakkoja testiin ja feikkejähän nää oli. Tietty se oli kyllä jo melkein arvattavissa näillä hinnoilla, mutta pelottavan aidon näköisiä nää on... Itse ostin lakat Crown Me Already, Catch Me In Your Net ja Metallic 4 Life.


Kicksissä on Dependiä koskeva tarjous; ota 3 maksa 2. Mulle tuli vielä sopivasti 2,5€ alekuponki, joten näille kolmelle tuli hintaa hurjat 3,5€. :D Hopea 223 alkaa veteleen mulla kohta viimesiään, joten uusi pullo sitä varastoon. Lisäksi ostin kaksi kevätkokoelman lakkaa sininen 351 ja violetti 353. 


Tein ensimmäiset ostokset naamakirjan kynsilakkakirppikseltä, tarkemmin ottaen Fanilta. China Glaze Angel Wings ja Goddess, tehtiin lakkojen suhteen vaihtarit ja multa lähti Konadin lakkoja eteenpäin.

Lisäksi Fani lahjotti mulle Lumenen Ensi kevät-lakan. Etin täydellistä lilaa ja Fani keksi mun kuvailujen perusteella mikä lakka vois sopia mun kriteereihin ja tää Lumene on täydellinen. Kiitti Fanille siis. :3


Viimeisenä ehdottomasti paras postiluukusta tipahtanut kirje! Nimeittäin Anonyymi Essencediileri pisti mulle kuorta tulemaan. Tilasin kyllä vain kaksi Essencen lakkaa, mutt sainkin jotain ihanaa ylläriks. :3

P2 Flirt With Me!, Essence That's What I Mint! & Flashy Pumpkin ja Milkan suklaata. 8)


18 kommenttia:

  1. Joukossa on jälleen suosikkisasi essenceä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. 8) Pitää sitä niitäkin varastoja vähän täydentää! ;D

      Poista
  2. Ihanan väriset nuo Essencen lakat! :) Minullakin on tuo Lumenen lakka ja se on mielestäni parhaimman värinen lila lakka minkä omistan, sävy on vain niin ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa hirveesti! Toi minttu on ihan suosikki. :)
      Harmi kun tota Lumenee ei oo isommassa pullossa. :<

      Poista
  3. Miten huomasit että noi OPIt on feikkejä? ite en ainakaa huomaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää asia puitiin naamakirjassa kaikkien shoppailijoitten kesken. Joillakin oli tilaamistaan lakoista aito ja nyt tää feikki. Ne eros paljon toisistaan. Lakat haisee tujummalle, korkista puuttuu hammastukset ja mulla itellä noi pohjan teipit ei aukea. En ees muista mitä kaikkea eroavuuksia noissa oli. :)

      Poista
  4. onko noi feikit OPIt yhtä hyviä vaikka ne on feikkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ite lakannut noilla muuten paitsi kiekolle, mutta kynsikoristelut-ryhmässä porukka oli sitä mieltä, että laatu on kyl jees. :)

      Poista
  5. Millon tulee taas kynsipostauksia??

    VastaaPoista
  6. Ihanat essencet! :) hihi oon tyytyväinen mun konadeihin. Ps. Cc lakka puuttui tuolta! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...