22. maaliskuuta 2013

Vihreä seepra

Tuli hirvee tarve saada vihreät kynnet ja sain samalla testattua 2 korkkaamatonta lakkaa. :) Huomasin muuten, että mulla ei ole ollenkaan semmosta "kunnollista" vaaleanvihreää. Pienen googlettelun jälkeen lisäsin mun ostoslistalle OPIn lakat Green-Wich Village ja Gargantuan Green Grape, jospa näistä jompi kumpi olisi "se oikea" vihreä mitä etsin. 8)


Tässä vieä kuva pelkästä liukuvärjäyksestä. Pohjalla kynsissä on kerros Did It On 'Em-lakkaa ja sen päällä kerros Python Greeniä. Kärkiin töpsöttelin pari kerrosta Runnin In Circlesia. 


OPI - Did It On 'Em
Gina Tricot - Python Green
China Glaze - Running In Circles


Seeprat on leimailtu Konadin mustalla lakalla laatasta m57.


14 kommenttia:

  1. En suosittele Gargantuan Green Grapen hankkimista. Se on ihan hirveetä lirua! Se raidottuu ja tulee kaljuja kohtia.. :/ Mun GGG on jääny homehtumaan laatikon perukoille, kun en edes kehtaa myydä sitä kenellekään kun se on niin huono. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei.. :(( Jospa sulla olis säkällä joku maanantai kappale... ;DD Se on meinaan niin sulosen värinen, että pakko ehkä silti kokeilla ja laittaa sit homehtuun laatikon pohjalle. ;D

      Poista
  2. Hienot kynnet! Gargantuan Green Grape on mun ykkössuosikki!

    VastaaPoista
  3. Ihanan keväiset ja sopii tähän kohta tulevaan pääsiäiseen ! :)

    VastaaPoista
  4. Greenwich Village on ihana, mun suosikkivihreäni! Suosittelen lämmöllä!

    Ja tosi ihanat kynnet, mulla on nyt neon-leopardit liukuvärjäyksellä, seuraavaksi ajattelin laittaa tikrut :D http://www.lily.fi/palsta/love-you-when-im-drunk tuolta löytyy paritkin neonleo-kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää siis laittaa se sit tilaukseen. ;D
      Mä käyn tsekkaamassa. 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...