6. maaliskuuta 2013

Violettia marmorointia

Pieniä teknisiä ongelmia. :D En tiedä onko teille näkynyt tää postaus päivällä, mutta mulla tää ei toiminut saatika noussut bloggerin lukulistalle. 

Mulle tuli hiihtolomalla hirvee tarve päästä tekeen pitkästä aikaa vesimarmorointia. Marmorointi tuntu jotenkin yllättävän helpolle kun vertaa sitä lähes neljän tunnin tappeluun water spotted-kynsien kanssa. :D Ajallisesti mulla ei oo marmorointi sujunut koskaan aikasemmin näin sutjakkaasti! Lakat levis vedessä mukavasti ja ei ollut muitakaan ongelmia. Ei nää nyt vieläkään mistään näteimmästä päästä ole, mutta marmorointi kerrallaan. ;)


Lähes ainoat lakat mitä mulla oli reissussa mukana ja mitkä mätsäs toisiinsa oli violetit. Itseasiassa väriyhdistelmästä tuli ihan jees. :)

Lumene - Ensi Kevät
Depend - 353


6 kommenttia:

  1. Ihmettelin aluks et mitä ihmettä, nyt se Suvi on tullu hulluks! Mähän luin tän postauksen jo ja nyt se vaan tuputtaa sitä uudestaan :'D Mut sitte luin alkuu ja tajusin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :DD Joo en tajuu mitä tää sekoo, eikä oo eka kerta. :D Mut nähtävästi tää on sit tullut päivällä ja mulla tää ei toiminut.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...