26. huhtikuuta 2013

Alessandro Nail Dots

Alessandron Nail Dots-lakka on korvike OPIn Black Spotted:lle, jota olen himoinnut jo pitkään. Törmäsin Candy Glaze-blogissa tähän Alessandron versioon lakasta ja mun oli pakko saada se itselleni! Löysin lakan Saksan eBaysta ja kotiutin sen oitis itselleni.


Lakan käyttö ei ollutkaan ihan niin helppoa kun olin kuvitellut. Lakka ei ole koostumukseltaan samanlaista kuin normaali kynsilakka, vaan paljon vetisempää ja ohuempaa. Ekalla kertaa tungin lakkaa ihan liikaa kynsille ja lopputuloksena oli yksi reikä. :D Uusi yritys ja sama lopputulos. Löysin kuitenkin CG:n postauksesta neuvoa miten lakkaa kuuluu käyttää: anna pohjalakan kuivua kunnolla loppuun ja lisää Nail Dots-lakkaa ohut kerros kynnelle. Tästä "hienosta" lopputuloksesta mulla ei ole kuvaa. :'D

Nyt uusien ohjeiden saattelemana kokeilin uudestaan. Nyt uskalsin tehdä jo liukuvärjäystä alle, koska olin varma, että tällä kertaa onnistuu. Nooh, ei sittenkään. :D Onnistuin laittaan lakkaa nyt liian vähän ja kuvioista tuli todella isoja. Tunsin kuinka savu alkaa nouseen korvista...


Harvemmin täällä näkyvä oikea käsi. ;D Jessus kun oikean käden kuvaaminen on hankalaa!


Kynsissä on liukuvärjäys Essencen lakoilla Redvolution + Wanna Be Your Sunshine.


Parin päivän jälkeen olin selvinnyt kiukusta ja päätin taas kokeilla jospa tällä kertaa nappais. Nyt onnistui jo paremmin, mutta en ollut vieläkään tyytyväinen. :D Alla Kikon lila 330.


Viime kerralla lakkailusta ei syntynyt enää kiukkua, mutta halusin kokeilla jos saisin aikaseksi vielä paremman jäljen. Kokeilin lakkailua vielä viimeisellä CG-blogin vinkillä ja otin ylimääräisiä lakkoja pois sudilla ja jos lakkaa tuli liian vähän niin vetäsin sudilla uudestaan kynnen yli. Wohoo! Paras tulos tähän mennessä! :D Pohjalla China Glaze I'm With the Lifequard.


Herättikö Nail Dots teissä kiinnostusta? :)

10 kommenttia:

  1. Samanlaista säätämistä on Spottedin kanssa :D Se on niin ohutta ja sivellin on vieläpä musta, ettei näe lakan määrää siveltimessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitten! :D Ehkä tää alkaa harjottelulla sujua. 8)

      Poista
  2. ihana lakka, houkuttelisi ostaa!

    VastaaPoista
  3. Huhheijaa, mä luulen ettei mun hermo kestäis tälläistä lakkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. :D Mulla on yleensä tosi lyhyt pinna, mut tän kanssa jakso aina vaan yrittää uudestaan! Ihmettelen suuresti, ehkä johtu siitä kun tiesin et tällä voi saada joskus hienot kynnet. :'D

      Poista
  4. Mielenkiintoinen lakka on khyl ;)!

    VastaaPoista
  5. Oooo ihanat nuo ekat varsinki, ekasta kuvasta tulee mieleen ihan leijonakuningas! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...