22. huhtikuuta 2013

Mysteerikirje Saksasta ja pari muuta

Tässäpä maalis- ja huhtikuun lakkashoppailut. :)

Diilerini soitti mulle tossa yks päivä, että olisikos uusille Essencen lakoille kenties tarvetta. Neiti oli juuri sillä hetkellä jossain kaupassa (jäi mulle mysteeriksi missä) ja rakennuksessa oli niin huonot kuuluvuudet, etten saanut oikeesti kun pari sanaa sieltä täältä selvää. Puhelu alkoi sillä, että olin kuulevinani neidin olevan ensiavussa ja olin jo ihan paniikissa et mitä nyt on tapahtunut. :'D Kuuluvuusongelmien takia mulle jäi ihan mysteeriksi mitä lakkoja mulle oli oikein tulossa ja kirjeen odottaminen olikin aika super jännää. ;D

Kirjeestä paljastui seuraavat lakat:

Essence - Miss Universe
Essence - Prom-Berry
Essence - Upper Green Side


P2 - Adorable
Essence - Glitter on Me


Tässä vielä swatchit



eBaysta lähti ostoskoriin OPIn Lights Of Emerald City ja Polka.com. En kokenut mitään hirveetä "pakko saada-himoa" näitä lakkoja kohtaan aluksi, mutta sitten näin Polkan Kicksissä ja olihan se upea. 8) LOEC taas on vähän erilaisempi glitterlakka ja halusin kotiuttaa sen erikoisuutensa takia.






Oon pähkäillyt siitä asti kun China Glaze julkaisi Cirque Du Soleil-kokoelmansa, että ostaisko It's A Trap-Eze:n vai enkö ostaisi. Satuin sitten tässä kattoon ihan huvin vuoks mitenkä lakkaa löytyy ja huomasin, että tällä alkaa hinnat oleen nousussa. :D Oli siis pakko kotiuttaa lakka kun sen sai vielä kohtuulliseen hintaan.
Kun sain lakan käsiini niin ei tarvinnut miettiä hetkeäkään tykkäänkö tästä vai en; tää on ihan mielettömän upee! 8)




Rakastuin OPIn Black Spotted-lakkaan ensisilmäyksellä kun se julkaistiin ja olen siitä lähtien haaveillut omistavani sen. Suolaisen hinnan takia en ole kuitenkaan ostanut lakkaa. Törmäsin alkuvuodesta Candy Glaze-blogissa Alessandro-merkin versioon lakasta ja aloin himoitsemaan sitten sitä. Diilerini ei löytänyt lakkaa ja sain sitten idean katsoa löytyiskö sitä Saksan eBaysta; no löytyhän se! :) Hintaa tälle tuli 13,4€.


Sitten tuli vielä shopattua Adenina-verkkokaupasta kaksi China Glazen Tronica-kokoelman lakkaa: Hyper Haute ja Virtual Violet.


17 kommenttia:

  1. Uu mitä ostoksia, tuo It's A Trap-Eze on kyllä upea! Ite meen taas kesällä käymään Espanjassa, ja oon varma, että kotiutan sieltä vuoden Essencet. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl joo upee! :)
      Suosittelen! ;D Mihin päin Espanjaa meet?

      Poista
  2. Oi mitä ostoksia. Aivan ihana tuo vihreä Essencen lakka! Innolla odotan sitä sun kynsilläkin. :)

    VastaaPoista
  3. Uu, ihania lakkoja, varsinkin CG:t, LOEC ja tuo vaaleanvihreä lakka! Itsekin oon huokaillut Opin Black Spottedin perään, joten hyvä tietää, että sille löytyy myös korvike. Näin se shoppailuinto vaan yltyy.
    Muutesta, oon joistakin blogeista lukenut, että LOEC olisi tosi huono levittymään, oliko sunkin kohdalla niin? Oon vähän kahden vaiheilla, että pitäiskö ostaa kyseistä lakkaa, jos se kerta on niin huonolaatuinen kuin väitetään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo lakannut sillä vielä muuta kun tikulle, mutta sillon ei ainakaan ollut levittyvyysongelmia. :O

      Poista
  4. Tosi kivoja lakkoja, varsinkin nuo essencet:)!

    VastaaPoista
  5. Ihana toi Essencen Upper Green Side! :o Jos joskus päätät luopua siitä niin täältä ainakin löytyisi rakastava koti.. :D

    VastaaPoista
  6. Voi mitä nättimyksiä! :) Mua vähän himottelis nuo Tronicat ja tuo Lights of Emerald City. En vain oikein pidä tikkuglitteristä, niin hieman epäilyttää nuo neliötkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin ainakin ite noista Tronicoisa hirveesti. Ja varsinkin kun kävin kattomassa eBay:n hinnat niin en miettinyt kauaa ostaako vai ei! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...