8. huhtikuuta 2013

Pinkkejä glittertähtiä

Tilasin MiMaxin bonuksilla vähän water decalseja ja tarroja itselleni ja ensimmäisenä käyttöön pääsivät pinkit glittertähdet. Meinasin jättää nää eka ostamatta, mutta päätin kuitenkin lisätä ostoskoriin ja olikin hyvä valinta. :) Näillä sai nopsaan kivat kynnet. Tarroissa on tosi hyvä liima, niinkin hyvä, että kynsien putsaamisessa meni ihan kivasti aikaa. :D 

Mulle tuli taas heti selvä mielikuva mihin lakkaan mä nää yhdistän; Kikon 340. Mun lemppari sininen! Mun mielestä nää sopi toisilleen oikein kivasti. :)


Arkissa on niin paljon tarroja, että uskoisin tekeväni näillä kolmet kynnet. Kikon lakka alkaa muuten meneen kohta puolessa pullossa ja huolettaa vähän, että mistä mä saan tälle seuraajan! :< Tai sit jos satun käymään joskus jossain Kikon liikkeessä niin pidän peukkuja, että tätä vielä myytäisiin...

Tarrat MiMaxilta
Kiko - 340


10 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...