28. huhtikuuta 2013

Tyhjiä purnukoita part. 2

Nyt on taas kulunut vähän päälle 2kk viime haaste-postauksesta. Varastojen tyhjentäminen lähti hyvin alkuun, sillä sain kerrytettyä tyhjiä purkkeja yhteensä 10 kappaletta. Ajattelin, että seuraavaan postaukseen tyhjien purkkien määrä varmastikin vähenee, sillä sain tyhjennettyä aluksi monta vajaata purnukkaa. Toisin kuitenkin kävi ja saldo on tälläkin kertaa aika jees! :)

Sain tyhjäksi kolme käsirasvaa sekä parit meikinpuhdistusaineet. Lisäksi mun ensimmäinen Blascon meikkivoide loppui, ostin uuden muistaakseni jo joulukuussa. Kauan toi kyllä kestikin mulla, vähän päälle vuoden. :)


Sain myösin käytettyä kaksi shampoota, kaksi suihkugeeliä, kauan mulla olleen vartalovoin ja Dark Angels-kasvokuorinnan.


Ainoat uudet hankinnat oli uusi kasvovesi ja uusi puhdistusemulsio. Nyt olen aika varma, ettei seuraavassa purkkipostauksessa ole läheskään näin paljon tavaraa mitä näissä kahdessa ensimmäisessa on ollut. Mutta hyvää vauhtia ollaa menossa kohti varastotonta elämää. ;D

Tyhjiä purkkeja: 12
Yhteensä: 10 + 12 = 22

***

Ja ongelmat bloggerin kanssa jatkuvat... Mulle ei itelle taaskaan noussut postaus lukulistalle. Näkyykö tämä teille..?

12 kommenttia:

  1. Näkyy! :) Tekis mieli itse kans osallistua tämmöiseen haasteeseen, mutta kun ei mulla oo yhtään ylimääräistä purkkia :DD Heh.. Ehkä parempi näin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :D Ehkä se on tosiaan vaan parempi ettei omista hirveesti mitään ylimäärästä. ;D Mä oon ainakin hyvin tyytyväinen kun mun varastot alkaa tyhjetä!

      Poista
  2. Mie oon kanssa ajatellu tätä, mutta mihin ne tyhjät purkit säilöisin siksi aikaa, kun ne ei kuitenkaan yhtä aikaa lopu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mä ite säilön ne yhteen kylpyhuoneen laatikkoon mille ei oo muutakaan käyttöä. 8)

      Poista
  3. Näkyy mullakin :) Ja mun pitäis kans alottaa joku purkkien tyhjennys, vessan kaapit varmaan kohta räjähtää erinäisistä rasvoista.....:D

    VastaaPoista
  4. Hyvin näkyy. :) Ja puolityhjät purkit taitaa olla jokaisen naisen ominaisuus... kun ei ikinä riitä se yksi käsirasva/vartalorasva/naamio etc.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! :) No jep, totta! :D Mä yritän nyt pyrkiä siihen, että se yks riittäis kerrallaan ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...