24. huhtikuuta 2013

Virtual Violet

Tän postauksen piti ilmestyä eilen, mutta mulla ei taaskaan näkynyt mitään ja kävijämäärän perusteella (18) tätä postausta ei näkynyt ainakan kovin monelle. :D Otetaas uusiks siis. :)

Tilasin Adenina-verkkokaupasta pari China Glazen Tronica-kokoelman lakkaa ja ensimmäisenä testin pääsi Virtual Violet. Onnistuin sit taas lakkaan holon semmosena päivänä, ettei auringosta ollut tietoakaan. :D Piti sit keksiä jotain muuta blingiä koristetta kynsiin. Kärjissä on kolme kerrosta feikki OPIn Crown Me Alreadya.

Mulla oli muuten ensimmäistä kertaa ongelmia hololakan levittämisessä. :O Hirveitä kaljukohtia ja sain kolmannella kerroksella sitten semmosen tuloksen mihin olin tyytyväinen.


China Glaze - Virtual Violet
feikki OPI - Crown Me Already


Kynsissä on kahta eri kokoa timsuja. Ei toi kokoero kyllä hirveesti näy kynsissä. :D


10 kommenttia:

  1. Oih, ihana toi China Glaze Virtual Violet <3
    Ja ihanat on kynnetkin! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat! Violetti ja kimallus toimii aina!

    VastaaPoista
  3. Siis mikä on feikki OPI? Mistä sellassia hommataan? MIten ne eroo aidosta Opista tai mistä tiedän et se onkin aitoo eikä feikkii :) en tajuu, valase mua vähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on tilattu joskus vuoden alussa eBaysta myyjältä, joka myikin sit feikkejä. :) Selvis kun mä ja moni muu oltiin saatu lakkamme kotiin.
      Tossa kuvassa ainakin huomaa ekana, että korkki on vino. Myöskin haju on tujeempi mitä OPIn lakoissa normaalisti. Hintaa tolla oli ehkä 5€. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...