6. toukokuuta 2013

Adorable

P2 Sand Style Polish sävyssä Adorable oli täysi yllätys mysteerikirjeessä. Puhuttiin tästä diilerin kanssa joskus, mutta olin jo puoliksi unohtanut koko lakan. Adorable on kaunis metallisen vaaleanpunainen lakka höystettynä hopeisilla glitterhipuilla. Ihan mielettömän nätti lakka! 8)


Lakka peitti yhdellä kerroksella, mutta lisäsin vielä toisen kerroksen ihan varmuuden vuoksi. Lakka kuivui todella nopeasti! Aloin pohtiin, että käytän tätä varmasti joskus myös tavallisen päällyslakan kanssa. :) Niin saa sitten kiiltävää pintaa!


Millekäs Adorable teidän mielestä näyttää? Sytyttääkö hiekkalakat?


28 kommenttia:

  1. Ihana! Tykkään noista "hiekkalakoista" kans tosi paljon, kivaa vaihtelua peruslakkojen joukkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollut vielä ennen tätä niin "myyty" näille, mutta tää vei mun sydämen ;D

      Poista
  2. ihana lakka! ♥ pitäis itellekki jostain hommata! :)

    VastaaPoista
  3. Jestas mikä ihanuus! Mä oon nyt hitaasti lämmennyt noille tekstuurilakoille ja kaiken kukkuraksi tämä on kuin pinkki versio A-Englandin She Walks in Beautysta, joten kelpaisi kyllä mullekin. Tää merkki oli ihan vieras mulle, mutta nyt haluaisin ehdottomasti tutustua tähän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! ;D P2 myydään ainakin Saksassa. Jos ei paikan päälle pääse, niin kurkkaa Saksan ebay! :)

      Poista
  4. Oi mikä ihanuus! Ihan uusi merkki mulle, tiedätkös saako noita tilattua mistään? Rakastan kyllä tekstuurilakkoja, p2:sella näyttäisi olevan monta ihanaa sävyä noista Sand Style lakoista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep 8) En tiiä muita, paitsi Saksan ebay. Sieltä kantsii kattoo!

      Poista
  5. Hei tää on aika ihana! Mistä tää on hommattu?

    VastaaPoista
  6. Voi, miten toinen on söpis! ♥ Mä niin rakastan hiekkalakkoja :)

    VastaaPoista
  7. AnonyyniEssenceDiileri6. toukokuuta 2013 klo 23.15

    Arvaa kuka ei löydä itelleen tätä lakkaa mistään :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :(( Pitääkö mun sit puolestaan syyskuussa metsästää tää sulle jos et löydä :'D

      Poista
    2. AnonyyniEssenceDiileri7. toukokuuta 2013 klo 16.28

      Luulen että saat syyskuussa vähän shoppailla miulle :D terveisin matkalaukku on lattialla ja sinne ei todellakaan tuu mahtumaan kaikki mitä haluun

      Poista
    3. Hahaa :D Ostoslistaa sit vaan tuleen mulle! ;)

      Poista
  8. Ooih mikä lakka! TAHTOO KANS!! :P

    VastaaPoista
  9. Uuh. Lääh. Jos päätät luopua, mulle:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvikaan, vimmaisen etsiskelyn jälkeen tämä ja punainen lajitoverinsa toivottavasti ovat matkalla luokseni:D

      Poista
    2. Meinas tulla kielimuuri eteen kun ranskan ebaysta nää bongasin ja myyjällä ei ollut suoraan toimitusta suomeen mut jotenkin siitä selvittiin. Ainakin mä maksoin jonkun paypal-laskun et toivottavasti sieltä nyt tulis lakatkin sit :D

      Poista
    3. Voi ei :DD Onneks sait selvitettyä 8) Oliks sielä jotain muuta kivaa..? ;)

      Poista
  10. Ooh, ihana! Varsinkin jsut tämmöinen baby vaaleanpunainen on ihan mun väri! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...