9. toukokuuta 2013

Glitter Explosion

Oon törmännyt näihin Nailsiden kynsiin jo kauan aikaa sitten, mutta nyt sain vihdoin inspistä toteuttaa nää. :) Aattelin, että näähän on tosi helpot tehdä, mutta ei nää sitten ihan ollutkaan. Tai siis, hirveetä näpräämistä! Eikä se sit ollut ees ihan sama miten päin ne teippikolmiot laittaa kynnelle... Mustan kerroksen kanssa joutu vähän tappeleen, mutta glitterit olikin huomattavasti  nopeampi ja helpompi tehdä.

Tässä on mun versio näistä. :) Etusormen rajoista tuli vähän rosoiset, sillä aloitin tän koko homman tästä kynnestä ja sain tapella aika pitkään teippien kanssa.. :D

Keinovalo, järkkäri
Näissä kynsissä on sitten vain yksi kerros tota Seppälän glitterlakkaa! Lakka yllätti mut todella positiivisesti laadullaan ja jos eksyn joskus seppälään, hankin näitä varmasti lisää. Sain tämän lakan siskoltani, kun olen kuulemman niin ihku... :DD Ehkä pientä hyvitystä siitä kun joudun aina laittaan neitosen hiuksia ja meikkejä..? ;) 

Luonnonvalo, pokkari

China Glaze - Dance Baby
OPI - Black Onyx
Nails - Roosa glitter (Seppälä)


6 kommenttia:

  1. En oo sävyn ylin ystävä, mutta onhan nää kauniit, myönnetään ;).

    VastaaPoista
  2. Mäkin ostin pari noita NAILS- lakkoja kun ihastuin niiden glitterisävyihin ja täytyypä myöntää että on kyllä todella glitteristä lakkaa! Eli hyvä hyvä;) Mulla tosin meinasi siihen pullon suulle alkaa paakkuuntumaan tää lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans vähän tota paakkuutumisohgelmaa, mutta lähinnä sudin kanssa. :D Mut eipä viitti valittaa, muuten niin hyviä glitterlakkoja! 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...