11. toukokuuta 2013

Kosmetik4less ja reissukynnet

Haluan hehkuttaa teille eka yhtä nettikauppaa, jonne saatiin hetki sitten Essencen lakat ja muut jutut myyntiin! Että mä olin innoissani kun luin mun sähköpostista tästä asiasta ja sit varsinkin kun pääsin surffaileen heidän sivuilleen. Linkkasin tän heti Kynsikoristelut-ryhmään naamakirjaan ja aika moni taisi innostua. ;) Sähköpostissa luki myöskin, että Essencen Trend Editions-kokoelmat tulee myös myöhemmin myyntiin tonne. Niitä kannattaa sit kärkkyä heti kun tulee myyntiin... Diilerini mukaan meinaan niitä on ihan turha saada Saksassa kaupasta. :D Ne on aina loppu. 

Kyseessä on siis Kosmetik4less -verkkokauppa. Heidän valikoimastaan löytyy vaikka mitä merkkejä! Ensimmäisenä mun silmään otti Sleek, Alessandro, CG ja tietty Essence. Essencen tuotteilla taitaa olla samat hinnat kuin Saksan kaupoissa, China Glazen lakat ovat alkaen 6,49€. Postikuluja tuolta tulee 6,9€ ja ne ovat kiinteät. :) Myöskään mitään minimisummia tilauksille ei ole.

Inna olikin jo shoppaillut ennen tuola ja kauppa sai positiivista palautetta. "Oon ite tilannu tuolta muutaman kerran. tosi ystävällinen asiakaspalvelu, joka kyllä osaa englantia hyvin. paketit on tullu viikossa ja ne postit kyl pysyy samana vaikka tilaisit 40€. kuplamuoviin pakkaavat tiiviisti, mikään ei oo ikinä menny rikki."

Jos saksan taidot on ruosteessa, niin oikeasta yläreunasta sivut saa klikattua englanniksi. Kaikki tekstit ei kylläkään käänny. Jos tarviit apua niin mä voin kyllä auttaa. :)

Herättikö kauppa ostohimoja..? ;) Mä oon ainakin kärkkymässä aina noi Trend Editionit! Ne on aina niin mielettömän ihania. :3 Laitoin itsekin tuonne tilauksen menemään ja kerron sitten reissun jälkeen lisää tuotteista.

***

Nooh, nyt sitten tän hehkutuksen jälkeen mun reissukynnet. :) Aikasempi info reissusta. Mietin pitkään millaiset kynnet teen, sillä kyllästyn nopeasti kaikkiin näyttävimpiin lakkauksiin. Turvauduin siis lilaan ranskikseen höystettynä glitterillä ja perhosilla. Saanpahan testata tässä samalla miten geelilakka pysyy mulla ilman et lutraan lakanpoistoaineella. Vaikka ne on pysyneet kyllä ihan mielettömän hyvin lutrauksen ohellakin. :D


Essie - Bond With Whomever (saatu)
OPI - Polka.com

Perhoset on konadin laatasta m36 ja leimailin ne Konadin mustalla.


Huuh, nyt tekeen vielä miljoona asiaan ja purkaan tää kaikki reissustressi kunnon juoksulenkkiin! :D

18 kommenttia:

  1. Todella ihanat kynnet!

    Kivaa reissua ja miitissä sitten nähdään :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet ja polka.com, pitänee hakea itsellekkin toi lakka! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. Kiitti kauppavinkkauksesta facebookissa :) Kyllähän sinne on jossain vaiheessa laitettava tilausta menemään.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tuhannesti kauppa vinkistä! Taitaa lähteä kokeiluun. Luonnonkosmetiikkaa on tullut tilailtua saksalaisista nettikaupoista ja ne on aina olleet luotettavia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! Mulla on kanssa se käsitys, että saksalaiset nettikaupat on luotettavia!

      Poista
  5. Nää on niin nätit kynnet! Niin ja uusia ostosparatiiseja, jes! :D

    VastaaPoista
  6. Hei ei saa kirjottaa tälläsistä houkutuksista : D

    VastaaPoista
  7. Ihanat! Ja tosi kivasti käytetty glitteriä :)

    VastaaPoista
  8. Huomasin et sulla on ainakin pari P2 -merkin kynsilakkaa, mistä olet ostanut? "Tarvisin" sellaisia.

    Tosi nätit kynnet taas. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanut ne mun diilerin kautta Saksasta. :) En tiiä kyl et jos niitä sais ostettua jostain netistä..? Ehkä Saksan eBay..? Better Nail Dayn Sissi tais löytää Ranskan eBaysta. :)

      Kiitos!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...