27. toukokuuta 2013

Kynsibloggaajien miitti


Järjestettiin Sissin, Sinikilpikonnan ja Shinyn kanssa miitti kynsibloggaajille 25.5 Helsingin Hakaniemessä. Paikalle tuli meidän lisäksi 11 muuta kynsibloggaajaa.


 Ilta alkoi TradeTrackerin tarjoamilla alkumaljoilla. Esittelimme lyhykäisesti itsemme ja siirryimme syömään. 



Shiny ja Sissi hoiti salaatit, Sinikilpikonna coctailtikut ja mä leivoin kierrekeksejä sekä muffinseja. TradeTrackerin tytöt pelasti mut muffinsien suhteen ja mun ei tarvinnut ite pursottaa kermavaahtoa niihin! :D




Lisäksi Kakku & Leipä Keisari sponsoroi meille mielettömän hyvät vuokaleivät sekä patongit.


 Jälkkäriks saatiin vielä kaksi kakkua! Kakut meni todella hyvin kaupaks ja toisesta taiskin jäädä vain pieni pala. :D




Mä vastasin meidän musiikkipuolesta. Meinas tulla pieni paniikki kun aloin kokoon näitä ja en saanut mitään ääntä ulos kaijuttimista! Vaikka vielä kotona kokeilin et kaikki toimii. :D Onneksi musiikit alkoi kuuluun kuitenkin!


Iltaan kuului myös arvonta, miittikirppis ja pienet goodiebagit. Muuten ilta koostui aika paljolti vapaasta keskustelusta. :) 



Kello alkoi lähennellä kymmentä ja me otimme suunnaksi Namun. Tästäkin saamme kiittää TradeTrackerin tyttöjä! Namussa meitä odotti pöytävaraus ja juomatarjoilukin oli hoidettu.

http://www.nailcity.fi/

Mun mielestä oli todella ihana nähdä muita kynsibloggaajia ja viettää iltaa heidän kanssa. :) Huono fiilis jäi ainoastaan siitä, että mulla oli reissun jäljiltä vieläkin niin pahat univelat etten jaksanut olla hirveän sosiaalinen! :D Mulla ei oo myöskään esitellä teille mitään miittikynsiä, sillä mulla ei riittänyt aika eikä jaksaminen niiden tekoon. :( Sudin kynsille 15min ennen miittipaikalle lähtöä reissusta ostettua Kikon kesäistä lakkaa.

Tässä vielä tyttösten ihanat kynnet! Mä ite skippasin ihan suosiolla tän osuuden mun kynsien kanssa. :D


Kiitos kaikille osallistujille mahtavasta miitistä! Katsotaan jos me innostuttais järjestetään tulevaisuudessa uutta miittiä! ;D 

Lila Lakka voitti arvonnassa Lushin sponssaaman pussukan, mutta lahjoitti tämän mulle. Mä ite jättäydyin arvonnasta eka kokonaan pois, sillä mulla on tavaraähky Portugalin takia. :D


Miitissä jaettiin myös pienet goodiebagit. Zoyat NailCitylta, China Glaze ja siirtokuvat MiMax:lta, Essien lakka + pussukka Lorealilta.


Sitten TradeTrackerin järjestämät sponsorit. Elleltä meikkipussi sekä vyö, Hyvinvoinnin Tavaratalolta Sante käsivoide ja sitten vielä jokainen sai Cityshopparilta kortin.


Haluan kiittää vielä erikseen TradeTrackerin Lotta-kaksikkoa! Järjestitte meille kaikkea kivaa ja varsinkin jatkot Namussa oli aivan huiput!

Kiitos myös Sinikilpikonnalle hyvistä kuvista! :)


*Postaus sisältää mainoslinkkejä*

4 kommenttia:

  1. Iso kiitos vielä sinullekin minun puolesta, oli ihan mieletöntä päästä mukaan :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tielle järjestäjille vielä kerran miitistä, mukavaa oli! Tuota musalistaa en noteerannutkaan omassa postauksessani mitenkään, mutta se oli kyllä mainio: huomasin pitkin iltaa että oma jalka heiluu musiikin tahdissa ja että onpas nyt hyvä kappale!

    Oi sä sait tuollaisen punaisen Zoyan Pixie Dustin, mäkin haluun... mikä se on nimeltään, Chyna?!

    Oli tosi kiva tavata & tapaamisiin jälleen! ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitollinen miittaaja täälläkin, miitti oli mahtava! Oon niin onnellinen, kun ensimmäinen miitti johon pääsin osallistumaan, oli näin onnistunut! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...