27. toukokuuta 2013

Portugali takana, kesä edessä!

Täällä taas pitkästä aikaa! 8) Nyt on Portugalin reissu ja bloggaajamiitti ohi. Reissu oli aivan mahtava ja niin oli kyllä miittikin! Kirjotan kyllä molemmista ihan omat postauksensa, mutta tulin kirjottaan nyt tämmöisen lyhyen jutun kun vihdoin ehdin. :D Miittipostauksen yritän julkaista vielä tänään illalla.

Kohta pitäis alkaa laittautuun ja lähteä tekeen vielä yks englannin tentti. Olis mulla ollut tänään topografisen anatomiankin tentti, mutta ei mulla ollut mitään toivookaan et olisin ehtinyt reissussa lukea. :/ Oli niin pitkät ja rankat päivät! Sit tulin vielä kipeeks ekan viikon perjantaina enkä oo vieläkään terve... Syksyllä sitten. :) 

Mun piti myös muuten kirjotella reissun aikana teille kuulumisia, mutta enpäs sit kirjottanutkaan! :D Meillä ei oikeesti ollut vapaata aikaa kun ihan hetki iltaisin ja sit tietty kaikki käytti sillon nettiä = ei mitään toivoo tehdä netillä yhtään mitään kun se oli niin hidas. :D


Iltapäivällä mulla alkaakin mun hurjan pitkä kesäloma, joka kestää huomiseen iltapäivään. :D Sain muutettua mun tavarat jo eilen Valkeakoskelle ja meen sit ite perässä huomenna. Syksyllä sit taas takas Helsinkiin! Meen kesätöihin hoivakotiin, että mä oon innoissani! Kesäkuun työvuorotkin on niin kivat ja mulla on vaan yks viikonloppu vapaata. 8) Mä teen ainakin oikein mielelläni viikonloput töitä kun lisät juoksee! :D 


Mites sitten kynnet kesällä..? Mä uskoisin, että blogi pysyy aktiivisena. :) Töissä ei oo varsinaisesti kai kynnet kielletty, mutta ajattelin silti ite olla ilman. Lakkailen sitten töitten jälkeen tai ennen kun menee iltavuoroon, nappaan kuvat ja putsailen. :D Mulla on ainakin nytten hirvee läjä postauksia, jossa ei varsinaisesti esitellä lakkauksia. Joten postauksia on siis tulossa. :)


Nyt äkkiä tälläytyyn ja palaillaan illalla sitten miittipostauksella!

4 kommenttia:

  1. Odotan innolla sun Portugali postausta, sillä olen itsekkin menossa elokuussa sinne viikoksi:o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minne päin oot menossa? :) Onkos jotain oikein erityistä, msitä haluat et kerron?

      Poista
    2. Lissaboniin, en tiedä vielä käydäänkö jossain muuallakin?! En ole yhtään kerennyt vielä perehtyä maahan/kaupunkiin, tuli tää matka ihan yllättäen, mut hyvinhän tässä kerkeää vielä:o) Ai onko jotain erityistä, no tietysti kynsilakkaapajat kiinnostaa:oD

      Poista
  2. Tuttuja paikkoja näissä kuvissa :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...