17. kesäkuuta 2013

Mansikkaa, kirsikkaa, omppuja

Oon tainnut tilata nää Decalsit joskus MiMaxin bonuksilla, nyt näin kesän tullen pääs nääkin käyttöön. 8) Essencen Free Hugs söi vähän noitten decalsien omaa väriä, mutta kyllä noissa vähän värit pysy. Noi koko kynnen mansikat oli vähän hankalat, kun en meinannut saada niitä asetettua sillain, ettei tonne ylös jäis mitään kaljua kohtaa. :<


Jee, vaihtelus vähän erilainen lakkakuva. :D Okei, tää on tämmönen ihan sen takia, ettei mulla ollut sillain käden ulottuvilla mitään alustaa mihin mä oisin lakat voinut laittaa ja ottaa kuvat.

China Glaze - Surfin' for Boys
Essence - Free Hugs


Semmoset kesäkynnet. Mä ampasen nyt tekeen kotitreeniä! Jospa sitä uskaltais lähtee jo kevyelle lenkille illalla. :) Hassua kun 1,5 vuotta sitten mä en tykännyt liikunnasta sitten niin yhtään ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että viikko kipeenä ja pää hajoo kun ei pääse liikkuun! :D

Oon muuten tässä pohtinut, että jos kirjottaisin jonkun semmosen "päivä kanssani"-postauksen. Kun oon sillain aika vähän kirjotellut itestäni tänne mitään ja muutenkin yritän vähän anonyymeilla. Mella meinaan pyys joskus arvonnan yhteydeyssä juttua kirjoittajasta ja tollain voisin sen ainakin toteuttaa. 8) Kiinnostaisko teitä tämmönen postaus..?

27 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet<3
    Ja päivä kanssani-postaus kuulostaa kivalta:)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat kynnet! :) Päivä kanssani-postaukset on aina kivoja lukea

    VastaaPoista
  3. Söpöt kynnet! Päivä kanssani-postaus ois kiva! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Oikee huutaa kesää. 8] Ja päivä sun kanssa kuulostaa hyvältä! ;)

    VastaaPoista
  5. Kiinnostaa päivä sun kanssa! :)

    VastaaPoista
  6. Postaus-ehdotus saa täältäkin kannatusta! =)

    Ja mansikkakynnet on ihanat!

    VastaaPoista
  7. Päivä sun kanssa kuulostaa hauskalta, toteuta ihmeessä! :) Sitten, mitkä on Essencen must have-lakat? Taitaa olla reissu Hollantiin tiedossa, sieltä niitä vissiin saa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toteutukseen siis. ;D
      Jos tällä hetkellä myynnissä olevat Trend Editionit näyttää hyvälle, niin osta ainakin ne!
      Mun lemppareita värilakoista:
      Free Hugs, Naughty and Pink, Ultimate Pink, Little Miss Sunrise, Gold Fever, Let's Get Lost, The Boy Next Door, Break Through, Wanna Be Your Sunshine, L.O.L, Chic Reloaded, That's What I Mint, Upper Green Side.
      Mun lemppareihin olis päässyt kyl koko lista, mutta noita tulee käytettyä paljon. :)

      Poista
    2. Niin ja sit tietty kaikki ne Special Effect Topperit! :D Jos käytät glitterlakkoja, niin Peel Off-aluslakka on kätsy. :)

      Poista
    3. Vielä! :'D Essencee löytyy näistä liikkeistä Hollannissa:
      http://www.kruidvat.nl

      Ja osassa näitä liikkeitä:
      http://www.trekpleister.nl

      Poista
    4. Kiitos kattavasta vastauksesta! :D Täytyy laittaa liikkeet ja lakat muistiin :)

      Poista
    5. Niin ja osaatko vielä kertoa, että kuinka paljon lakat noissa kaupoissa suunnilleen maksaa? :)

      Poista
    6. Eipä mitään 8) Kiva et oli hyötyä!
      Hintataso vaihtelee vähän maittain, Saksassa oon maksanut noista normilakoista 1,49€ ja Kanarialla 1,99€. Eli uskoisin jotain noitten väliltä. :) Topperit on tainnut olla jotain 2,5€

      Poista
  8. Suloiset kynnet. :) Ja mä ainakin tykkäisin tuosta päivä kanssani-postauksesta. Ne on aina kivoja!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...