26. kesäkuuta 2013

Pilviä ja taivasta

Noniin! Ehdin taas tännekin tulla kirjottelemaan. :D Kumma kun oon kyllä ehtinyt kynsiä lakkaan, mutta jostain syystä kuvien läpikäyminen ja tänne laittaminen on ollut niin aikaa vievää, ettei oo millään irronnut aikaa...

Tässä kuussa Adeninan testituote oli 6 kpl water decalseja, jee! 8) Vaihtoehtoisesti sai valita itselleen erilaisia niittejä, mutta mä olin oikein innoissani decalseista. Kuudella decalsilla on hintaa 9,5€ ja kuvat saa valita itse valikoimasta. 

Ensimmäisenä mun kynsille pääsi nää aalto/pilvi/mitkä liekään decalsit. Mun mielestä nää näyttää ihan pilville, joten tein näiden seuraksi liukuvärjäyksellä taivaan. :) Nää kynnet oli mulla itseasiassa juhannuksena! Juhannuksen vietin kylläkin töissä, perjantaita lukuun ottamatta. :D Liukuvärjäykseen on käytetty OPIn Alpine Snow:ta ja Kikon vaaleansinistä lakkaa 340.


OPI - Alpine Snow
Kiko - 340


Tässäpä on muut decalsit, jotka valitsin mun testattavaksi. 


Kiitokset Adeninan tytöille! :)

12 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...