27. kesäkuuta 2013

Shoppailuja

Tähän väliin pieni ostopostaus! :) Tein Kosmetik4less:lle tilauksen tossa viikko sitten, sillä päätin vihdoin päivittää mun silmämeikkisiveltimet! Oon haaveillut jo pitkään Sigman siveltimistä ja olinkin tilaamassa niitä heidän sivuiltaan kunnes tajusin, et näähän jää tulliin. :D Onneks niitä löyty K4L:lta ja hintaakaan ei ollut kuin noin 5€ enemmän. Postikulut oli tietty taas Saksasta pienemmät. :D

Lisäksi jouduin tilaan uuden siveltimen peitevoiteelle, sillä joku nimeltä mainitsematon sisko "lainas" edellistä itelleen eikä oo enää sen jälkeen sivellintä näkynyt. :D 


Täydensin myös mun Essencen Colour&Go-kokoelman täydelliseksi! Tai puuttuu multa ensimmäinen, väritön lakka, mutta en koe tarvitsevani sitä. :D Nyt mulla on kaikki värilakat, jee! Lisäksi valikoimaan oli tullut pari uutta laattaa, joten nappasin nekin ostoskoriin. :)


Vietin eilen vapaapäivää kotona Helsingissä ja kävin pyörähtämässä uudessa Beauty Brands Co.-liikkeessä Kampissa. Mukaan tarttui kolme kipaletta Golden Rose:n Jolly Jewels-lakkoja. Kaikki näitä on kovasti hehkuttanut ja mä en oo omistanut ainuttakaan. Numero 111 on kylläkin ollut himotuslistalla heti kun näin siitä kuvat, mutta nyt se on vihdoin mun!


Semmoset pikkushoppailut. :) Nyt mä alan pikkuhiljaa laittaan itteeni kuntoon ja polkasen töihin!

2 kommenttia:

  1. Onko sulla instagramia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla tunnarit, mutta oon tainnut joskus lisätä yhden kuvan. :'D En siis käytä, voisin tietty kokeilla jos alkais käyttään :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...