7. kesäkuuta 2013

Tristam

Adenina haki tuossa hetken aikaa sitten bloggaajia yhteistyöhön heidän kanssaan. Mulla oli itellä mennyt ihan ohi tämmönen haku ja kuulin siitä vasta sitten kun yhteistyöbloggaajat alkoi kirjotteleen postauksia aiheesta. :D Onnekseni Adeninan verkkosivuilla oli vielä hakemus auki. Lisätekstinä hakemuksessa kylläkin oli, että vastaamisessa voi mennä aikaa jne. Päätin kuitenkin laittaa hakemusta meneen ja reissun aikana tytöt ottikin muhun yhteyttä!

Sain testattavaksi A England:n lakan Tristam, joka on kokoelmasta The Mythicals. Lakka on kaunis tummansininen, ehkä hieman jopa violettiin menevä hololakka. Peittää kahdella kerroksella, mutta mä odotin kuivuvuudelta hieman jotain "nopeampaa toimintaa". Mutta ei kuivumisaika mikään mahdottomuus ollut, mä oon vaan niin hätänen. :) Mielestäni lakka raidottui aika helposti!



Räpsin lakkailuista kuvia vaan auringonvalossa, mutta näissäkään mun mielestä holoefekti ei tuu kyllä oikeuksiinsa. Mun mielestä tää lakka oli todella kaunis auringonvalossa. :)


A England oli mulle merkkinä ihan uusi tuttavuus sen suhteen, että en omista ennestään yhtäkään merkin lakkaa. Tulipahan tääkin testattua ja olin kyllä tyytyväinen. :) Eiköhän näitä hankita joskus lisääkin, kunhan mun lakkaähkyfiilis on mennyt ohi!



5 kommenttia:

  1. Tosi kivansävyinen. Eipä ole vielä tullut testattua noita a englandin lakkoja.

    VastaaPoista
  2. Ihan tuntematon merkki mulle. Upee lakka kyllä.

    VastaaPoista
  3. Ihana! Mullakaan ei yhtään kyseisen lakkamerkin lakkaa ole mutta aion kyllä hankkia! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana lakka! Mulla menee ikuisuus ennen kuin saan kaikki sun postaukset kahlattua läpi.

    VastaaPoista
  5. Nätiltä näyttää Tristamikin, A-Englandit on kyllä ylevän ihanaisia lakkoja... Tää sininen ei oo välttämättä mun pakollisin hankinta, mutta hommasin kans just pari uutuutta merkiltä, Rose Bowerin ja Sleeping Palacen. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...