11. kesäkuuta 2013

Tupla sininen

Mun oli pakko päästä vielä vähän leimaileen Kikon lakoilla. :D Odotin hopeiselta lakalta todella paljon, sillä halusin kunnollisen hopean lakan leimailuun! Onneksi Kiko ei pettänyt mua laadullaan ja myös 616 sopii täydellisesti leimailuun. Uskallan meikeimpä sanoa, vaikken oo testannut, että kaikki tän Mirror-kokoelman lakat käy tähän hommaan. 

Pohjalla on kaksi kerrosta Uma Cosmeticsin lakkaa Model (saatu). Modelia olis tarvinnut kyllä kolme kerrosta, mutta keskiosan lakkaus peitti aika hyvin kaikki haljut kohdat alleen. :) Keskellä on kerros Kikon vaaleansinistä lakkaa 340, mun lempparisininen.  


Uma Cosmetics - Model
Kiko - 340
Kiko - 616


Leimailut on DRK-A-laatasta. :) Oon sit onnistunut hankkiin tohon laattaan tommosen kunnon skraidun... :D Mistähän lie tullut. Onneksi se ei kuitenkaan haittaa leimailua!


Jokos Kikon Mirror-collection on teidän kaikkien himotuslistalla? ;) Teen mun omistamista lakoista vielä ihan oman postauksen kunhan vaan ehdin. :)

14 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...