31. heinäkuuta 2013

Baby blue ja pinkkiä kukkaa

Sitten taas kiireisen päivän manikyyri! :D Heräsin viime perjantaina klo 7, että ehtisin pitkästä aikaa oikeesti rauhassa kirjotella tännekin jotain... Tuntuu, että kesällä tää blogi on hiljentynyt vähän turhankin paljon joten yritän nyt vähän korjailla asiaa. ;D Luonnoksissa oli 12 postausta odottamassa, eli hommaa riitti... Kunhan koulu ja tavallinen arki alkaa niin blogi alkaa elämään taas normaalia elämää. :)



Värkkäilin kirjoittamisen ohella kynsiä itelleni, joten päätin tehdä jotain yksinkertaista. Kynsille siis mun lempparisininen, Kikon kaunis baby blue! Että mä olin toukokuussa ilonen kun tätä oli vielä Kikon valikoimassa ja sain uuden pullon. :D Koristeluun päätin käyttää pinkkejä water decalseja, jotka olen tainnut ostaa joskus aikaa sit Cesarsilta.

Kiko - 340


Tänään olis sit viimenen päivä heinäkuuta! Kesä on vierähtänyt mun mielestä todella nopeasti. :O Nooh, mä sinäänsä odotan syksyä jo innolla ja varsinkin sitä kun pääsen Saksaan syyskuussa! Vihdoin pieni loma siis mullekin, meinaan mun kesäloma niinkin pitkä kuin yksi vuorokausi... Päivä ennen kuin koulu alkaa. :') Onkos täällä muita jotka on ahertanut töissä koko kesän?

24 kommenttia:

  1. Mulle tulee näistä mieleen ne "barbikynnet". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein samanlaiset, mut pinkki glitteri vaan puuttuu 8) Ihana et on jäänyt jotkut vanhat kynnet mieleen! :D

      Poista
  2. ihanan värinen toi sininen lakka! muutenkin kivat kynnet :)

    VastaaPoista
  3. Nätit, tuo sininen on kyllä kiva! 8]

    VastaaPoista
  4. Hei mistä näitä Kikon lakkoja saa? =) Oot varmaan jossain kertonu, mutten ainakaan muista X)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein itseasiassa just eilen postauksen Kikoista ja sieltä löytyy lista! :)
      http://passionfornails.blogspot.fi/2013/07/kiko-mirror-collection.html

      Poista
  5. Ihanat kynnet :) Tänään oli viimeinen työpäivä ja itselläkin paluu kouluelämään alkaa ensi viikolla :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis yhdistelmä :) Vaikka en yleensä sinisistä lakoista ees pidä :D

    VastaaPoista
  7. Ompa tosi ihanan väriset :)

    Sinulle on muuten haaste blogissani:
    http://lifeofbambi.blogspot.fi/2013/07/nain-muokkaan-kuviani-haaste.html

    VastaaPoista
  8. Kiva yhdistelmä! Mulla on noita samoja siirtokuvia, eikä ois tullut mieleenkään yhdistää vaaleansiniseen :P. Way to go!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa, nyt sit vaan kynsiä tekeen ;)

      Poista
  9. Nätit kynnet on! Mäkin oon kyllä viettänyt suurimman osan kesästäni töissä, tätä opiskelijan arkeahan tämä... :) Mutta koulu alkaa vasta syyskuussa, niin vielä on kesää jäljellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Alkaispa meilläkin syyskuussa... Taidetaan olla kyllä taas ainut ryhmä kellä alkaa elokuussa koulu! Vuos sit oli ihan sama homma :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...