22. heinäkuuta 2013

Confettis ja kolme muuta


Sillä välin kun olin Portugalissa niin mulle oli tullut joku mystinen kirje Lorealilta. Mulla ei ollut mitään ideaa mitä sielä on ja avokkini joutuikin tutkiin kirjeen mun puolesta ja raportoimaan puhelimen välityksellä mitä sielä oikein on. :D

Kirjeestä paljastui neljä kappaletta Lorealin päällyslakkoja! Sisältäen myös ”kaikkien” himoitseman Confettis-lakan.



Confettis

Lakka täynnä mustaa ja valkoista hippua, ripauksella shimmeriä. Mä en ymmärtänyt tän lakan hehkuttamista ennen kuin sain tän omille kynsille. Jotenkin vaan kuvissa tää ei näyttänyt yhtään hienolle, mun mielestä. Lakka on näistä neljästä ehdoton suosikki ja muutenkin oon nyt tykästynyt tähän oikein kovasti! Ainut miinus lakassa on se, että jotkut glitterit jää vähän ärsyttävästi pystyyn kynnen pinnalle, jollon ne jää joka paikkaan kiinni. Confettis on hyvä kiireisen päivän pelastaja, kun ei oo paljoa aikaa lakata kynsiä.



Gold Lurex

Kultainen glitterlakka läpinäkyvällä pohjalla. Tikulla tätä lakkaa on yksi kerros ja mielestäni sillä saa oikein kivan lopputuloksen. Mikäli lakkaa työstää liikaa, niin mulle tuli ainakin tosi helposti kaljuja kohtia.
Mun mieleen tää on enemmän syksyn/talven lakka, ei kovin kesäinen. Muuten kyllä oikein nätti lakka! :)



Matte

Perintainen mattapäällyslakka, antaa siis lakkaukselle mattapinnan. Mattapinta syntyi kynnelle nopeasti ja muutenkin lopputulos oli kaunis. Toinen mattalakkani jättää kynsiin välillä valkoisia kohtia, tämä ei sitä tehnyt. Mikäli etsit itsellesi mattalakkaa, niin voin kyllä suositella tätä. :)


Vasemmalla kynnet kiiltävällä pinnalla ja oikealla kerros mattalakkaa.


Diamond Lurex

Viimeisenä hopeinen lakka. Lakka oli vähän pliisu verrattuna kahteen muuhun glitterlakkaan. Yksi kerros antoi kuitenkin aika hyvän tuloksen, toinen kerros saattaa peittää jo liikaa alla olevaa lakkaa. Mun mielestä myöskin tämä lakka sopii enemmän syksyyn/talveen.


10 kommenttia:

  1. Mäkin ihastuin confettikseen vasta kun sain sen omilel kynsille ja se olikin sitten ihan puhdasta rakkautta! :)

    VastaaPoista
  2. Nää on ihania! Ainakaan tuosta meidän lähimmästä Cittarista näitä ei löytynyt :( .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Jonkun täytyy diilata sulle!

      Poista
    2. Mä luulen, että käyn tuolta samasta kaupungista kiertään vielä pienet kosmetiikkaliikkeet sieltä voi hyvinkin natsata :) . En aijo ilman jäädä :D .

      Poista
    3. Hei dääm kun ois tullut mieleen! Meidän cittarissa oli monta pulloo Confettista, olisin voinut diilata

      Poista
  3. Mulla ei oo vielä Confettista, mutta jos siinä on kerran shimmeriä, niin se olisi kyllä kokeilemisen arvoinen ;D

    Noi muutkin lakat näyttää tosi kivoille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hankintaan sit vaan ;) Pieni ripaus shimmeriä löytyy!

      Poista
  4. Heitinpäs sua haasteella :) http://zigiztyle.blogspot.fi/2013/07/nain-muokkaan-kuviani-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta! :) Pitääkin tehdä tää joskus!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...