10. heinäkuuta 2013

Me & My Ice Cream

Kerrankin mä olin nopea ja sain jonkun Trend Editionin niin kokonaisuudessaan kun halusin! :D Essencen TE:t menee aina kuin kuumille kiville ja mun pelastus on tähän ongelmaan ollut Kosmetik4less, sillä heille tuli hetki sitten editionit myyntiin. :) Satuin just aukaseen koneen, kun firman fb-sivulla oli info, että nää olis nyt saatavilla. Äkkiä hirveetä vauhtia näpyttään nettisivun osoitetta ja klikkaileen kaikki kivat jutut ostoskoriin. Tein tilauksen maanantaina ja jo perjantaina sain lenkkeillä postiin hakeen pakettia!


Mun mielestä lakkaäsävyt on syötävän suloisia! Tosi hempeitä ja kauniita sävyjä. Tulee oikeesti ihan jäätelö mieleen! Harmikseni lakoilla sai peittävän lopputuloksen vasta kolmannella kerroksella. Pelkäsin jo aluks, että nytkö Essence pettää mut laadullaan, mutta onneks peittäväkin tulos saatiin. Lakkapullokuvassa sävyjen sisältämänä shimmer tulee paremmin esiin.


Sujautuin myös nää söpöt tarrat mun ostoskoriin! :D Pitää kokeilla näitä vaikka syksyllä sit kun mulla voi olla kynnet laitettuna pidemmän aikaa kun yhden illan. 

Klikkaa kuva isommaksi ja zoomaa! Niin näet tarrat lähietäisyydeltä.

Mulle tuli valinnanvaikeus minkä huulirasvan valitsen, mutta päädyin sitten tähän violetti-keltaiseen. Tää tuoksuu semmoselle ällömakeelle, hyvällä tavalla. :D Lisäksi aloin himoiteen tätä huulipunaa, kun mun anonyymiessencediileri tilas tän meidän viime tilauksessa. Kamerakin meni sekaisin tän leiskuvasta neonpinkkeydestä!


Mainospapereiden seasta löytyi tämmöset aika mielenkiintoiset sukat. Perehdyn näihin vähän enemmän kun ehdin ja kirjotan näistä postauksen! :D Ei niistä siis nyt sen enempää.


Mille jätskilakat teidän mielestä näytti? Syntykö lakkarakkautta?

14 kommenttia:

  1. Nätit värit lakoissa. Sukatkin näyttävät kiinnostavilta, kerrohan pian lisää :-)

    VastaaPoista
  2. Ihanan hemppiksiä värejä :3 Ärsyttää, kun tuolla vaihtuu koko ajan valikoima :D Saisi olla jatkuvasti tilausta tekemässä.

    VastaaPoista
  3. Oi mitä värejä! Ihme muuten, omistan Essencen lakan nimeltä ice, ice baby, eli samannimisen kuin tuo lila eikä se lakka ole lila vaan valkoinen. :D

    VastaaPoista
  4. Such nice products! Love the nail polish colors <3

    VastaaPoista
  5. Näitä piti pari jäljellä olevaa väriä tulla kosmetik4lessin tilauksessa mutta eipä tullut. Ihan ilman jäin ihanaisia lakkoja. Mutta täytyy ostaa jotain muuta kivaa tilalle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Noi lakat myytiin kyllä tosi nopeesti loppuun, voi olla ettei sivu ollut ehtinyt päivittyä :/

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...