29. heinäkuuta 2013

Röpelöristikko

Törmäsin heinäkuun alussa Adventures In Acetone-blogissa aivan ihaniin tekstuurilakoilla tehtyihin kynsiin! Mun oli pakko päästä kokeileen näitä itsekin, joten tuumasta toimeen. Valitsin pohjalle vaaleanpunaisen lakan ja röpelöpinta saatiin aikaan pinkillä Kikon Sugar Mat-lakalla sekä vaaleanpunaisella P2 Sand Style-lakalla. Mun mielestä pohjavärin olis pitänyt olla kyllä joku muu kuin vaaleanpunainen, meinaan ristikkokuvio hukkuu vähän liikaa hiekkapinnan rinnalla. Ette muuten arvaa mitä mä töpeksin kun sain nää kynnet valmiiks... Olin ihan ajatuksissani ja lisäsin PÄÄLLYSLAKAN kynnen päälle!!! Ehdin lakkaan etusormen kynnen ja sit tajusin, että hei hetkonen! :D Ootteko te onnistuneet blondeileen tällä tavalla? ;D


Ps. kiitokset ihanaiselle Sonnelle kenen kanssa tuli macrosuotimet puheeksi. Kattelin jo monta vuotta sitten, että pistäisin sarjan tilaukseen, mutta se sitten jäi. Neitonen linkkas mulle eBaysta halvan yksilön ja päätin minäkin sitten tilata!


P2 - Flirt With Me!
P2 - Adorable
Kiko - 642


Näin muuten kuvan, jossa joku bloggaaja (valaiskaa mua jos tiedätte kenen tää idea oli!) oli keksinyt laittaa koristeluteipin teippipidikkeeseen! Niin yksinkertainen idea ja se ratkaisi monta ongelmaa. Oon meinaan vihannut käyttää koristeluteippiä, sillä sen silppominen on yhtä tuskaa. Suosittelen testaan!


21 kommenttia:

  1. Tarulla, muotihömppää mursun kanssa-blogissa muistelen ainakin nähneeni tämän pari kertaa? En sit tiedä mistä hän idean on poiminut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni mä bongasin tän jostain ulkomaalaisesta blogista 8)

      Poista
  2. Ei kun nyt en ookkaan ihan varma, tuolla kuvittelkin nähneeni mut en heti löytänytkään. Oon kyllä itekki nähny, tollasen telineen täynnä :)

    VastaaPoista
  3. Nää on todella nätit!
    Hiekkalakat on kyllä todella kivoja :)
    Toi on tosi hyvä idea koristeluteipille, ei tartte enää etsiä tuskissaan sitä aloitus kohtaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Jep niin on! En käytä koristeluteippiä enää ikinä ilman tota teippirullaa :D

      Poista
  4. Kivat kynnet :) Pinterestissä oli kuva, jossa oli laitettu monta koristeluteippiä teippipidikkeeseen (http://pinterest.com/pin/73887250109861748/).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo Chalkboard Nails-blogista mä tän taisin bongata siis!

      Poista
  5. Nää on tosi kivat! Tekstuurilakoilla voisi varmasti kikkailla enemmänkin tähän tyyliin, jos vain uskaltaisi itsekin.

    Mun pitkäaikainen haave on nää Manicuratorin kynnet, jotka ovat syöpyneet mielen porukoille: http://www.manicurator.com/2013/06/travel-supermarket-beauty-and-beach-2.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 8) Sun täytyy pistää kokeiluun siis. ;)
      WOU, ihan mielettömät noi kynnet! :O

      Poista
  6. Ihanat kynnet, mutta mitä se päällyslakka haittaa :DD

    VastaaPoista
  7. Ihanat! En malta oottaa, että omat tekstuurit tulee <3 !

    VastaaPoista
  8. Onpa nätit, ekat tekstuurilakkaukset joita voin kommentoida että hienot. :) Silti itse en vieläkään lämpene tekstuureille mutta tuota teippaustyyliä voisi koitella. :)

    VastaaPoista
  9. siiis mikä failaus toi päällyslakan laittaminen oli.. ööö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole blogin kirjoittaja mutta vastaan silti, päällyslakka "syö" tekstuuripintaa :)

      Poista
  10. Aww, oleppas hyvä! Nää sun kynnet on <3_<3, pinkki ja tekstuuri ei voi mennä pieleen!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...