14. heinäkuuta 2013

Terveisiä Tuurista!

Helou! Kotiuduin hetki sitten telttaretkeltä miekkosen kanssa. :D Sain parisen viikkoa sitten idean, että mun tarvii päästä telttaileen! Serkku kävi telttailemassa kavereidensa kanssa ja kehu kovasti Tuurin karavaanarialuetta, nokka kohti Tuuria siis!
Lähdettiin reissuun eilen aamupäivällä ja tultiin tosiaan hetki sit. :) Meidän aamu oli aika ihana, meinaan alko sataan vettä aivan kaatamalla. Oltiin onneks herätty 15 minuuttia ennen (herra herätti mut, mä olisin halunnut nukkua!) tätä kaatosadetta, niin meillä ei ollut enää muuta pakattavaa kun teltta. Olis ollut varmaan tosi ihana herätä siihen kun edes teltan katto ei pitänyt tätä sadetta. :'D

Mitä Keskiseltä sit tarttui mukaan? Valillan verhot & matto, Blascon meikkivoide, kiharrin ja vähän astioita. Tosiaan pääpaino tällä reissulla oli tää telttailu, joten ei jaksettu ees pyöriä kyläkaupassa kun pari tuntia, jos ees sitä.


Tilasin maanantaina synttärilahjaks itelleni paletin, jota oon kauan himoinnut. Costal Scentsin paletit oli keskiviikkoon asti -50% niin piti äkkiä näpytellä paletti ostoskoriin. Nää taidettiin myydä maanantaina loppuun itseasiassa..? Hintaa paletille jäi vähän päälle 17€. :) Kantsii muuten kurkata Pretty.fi:n kesäale, sielä on vieläkin vaikka mitä kivaa! 


Lisäksi mulle tuli perjantaina torstaina lähetetty Adeninan kirje! Olin vähän äimistynyt kun tää tuli näin nopeeta! :D Kirjeestä paljastui heinäkuun testituote, A-England:n lakka Excalibur. Lisäksi ostin itelleni neljä kappaletta decaleita. Lakasta myöhemmin lisää! 

Adeninalla on muuten nyt tarjouksessa Burne-Jones Dream-kokoelman lakat. Hintaa lakkapullolla on 10,55€ (norm. 12,9€). 



Nyt mä hilpasen juokseen, yritän ehtiä huomenna kirjottaan kynsipostausta! :)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Blascon meikkivoide oli varsinkin hyvä löytö, n. 20€ halvempi kun Sokoksella normi hintasena! 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...