3. heinäkuuta 2013

Vihreää marmoria

Vesimarmorointia taas! Tää oli kyllä tähän mennessä kaikista nopeiten onnistunut marmorointi, sillä ykskään tiputtelu ei mennyt pieleen. 8) Kiitokset Kikon lakoille marmoroinnissa toimimisesta siis! Mun mielestä näillä kahdella vihreellä sai aika kivan yhdistelmän. Marmorointi menee pikkuhiljaa paremmin ja paremmin, jee!


OPI - Alpine Snow
Kiko - 391
Kiko - 297


Mulla on tänään vapaapäivä, jonka ajattelin viettää aurinkotuolissa kirjan&mansikoiden parissa! Alko toi kuuden päivän aamuvuoroputki pikkuhiljaa viedä veronsa mun jaksamisesta. :D Tänään siis ei tehdä mitään muutakuin olla.

15 kommenttia:

  1. Ihanat värit:) Tosi hyvin oot onnistunut marmoroinnissa:)

    VastaaPoista
  2. Hienot kuviot tuli, mä en vaan osaa, vieläkään, eli harjoitusta ja harjoitusta lisää. Ehkäpä osasyy on lakoissa, täytyy haalia ensin isompi kokoelma. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Harjottelua vaan lisää, kyllä se siitä alkaa sujuun 8)

      Poista
  3. Ihqut!Voi kumpa jaksais joskus opetella ton marmoroinnin, mut sen verran hyvin itseni tunnen, et tokko tulee opeteltua :o)

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Mulle tulee näistä ihan lumpeenlehdet mieleen! :3

    VastaaPoista
  5. Ihanat! Mulle tulee näistä ihan lumpeenlehdet mieleen! :3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...