2. elokuuta 2013

Alelöytöjä

Kävin vapaapäivänä pyörähtämässä Tampereella ja Ideaparkissa ennen kesäteatteria, tarkoituksena etsiä aurinkolasit! Tää on jo neljäs kesä kun yritän ettiä aurinkolaseja itelleni ja tuntuu etten löydä mistään mitään hyviä... Kaikki näyttää niin tyhmälle mun päässä! :D

Sain siskolta synttärilahjaks Kicksin 10€ lahjakortin ja päätin käydä samalla reissulla kattomassa olisko Kicksissä mitään. Alekorista löytyi Dependin tekstuurilakat puoleen hintaan! Eli yhdellä lakalla oli hintaa 2€. :) Värejä oli valkoimassa sopivasti viisi kappaletta, joten lahjakortti saatiin käytettyä.

Yllätyin tosi positiivisesti näistä lakoista! Upeat värit ja muutenkin oikein hyvä hintalaatusuhde.
Bluebell, Jade Vine, Forget-Me-Not, Silver Mist, Poppy


Pyörähdin myös Sokos Emotionissa ja alekorissa oli OPIn lakkoja. Himoitsin viime syksynä jo näitä kahta yksilöä OPIn Germany-kokoelmasta, mutta jostani syystä lakat jäi hankkimatta. Nyt lakat sai puoleen hintaan joten pitihän ne kotiuttaa. :)



Ja se paras löytö, eli aurinkolasit! ;D Ihanaa kun ei tarvii enää pähkäillä ennen jokaista etelänreissua, että mites ne aurinkolasit... Ja ostella niitä viiden euron leluja joka reissulta! Sais toi aurinko paistaa tuolta pilvien lomasta niin vois vetää lasit päähän. ;) Viikonlopuks on luvattua aurinkoa ja mulla on vapaa viikonloppu!


20 kommenttia:

  1. Voi ei! Oliskohan muissakin Kickseissä ollut tekstuurit alessa.. Eilen mulla ois ollu mahollisuus käydä ekan kerran Kicksissä, nii en sit käyny :D hyvä minä!
    Ja hyvä että löysit loppujen lopuksi arskat! :) se on nimittäin aika mahdoton homma..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy käydä kurkkaamassa jos olis! 8) Noi oli meinaan aika hyvä löytö.
      En tajuu mikä arskojen ostossa on niin hankalaa! :D Tuntuu vaan, että kaikki näyttää niin tyhmälle... Johtuu varmaan vaan siitä kun ei oo tullut pidettyä :D

      Poista
  2. Mä niin rakastan tota Dependin kokoelmaa :)

    VastaaPoista
  3. Mä omistan ainakin kymmenet aurinkolasit, osa toki olleet halvempia. :D En edes ehdi käyttää kaikkia, mut onpahan sit varalla, kun jotkut hajoo. ;)

    Löysit kyllä tosi kivoja Dependin lakkoja. Jade Vine on mun suosikki noista, vois itsekin kotiuttaa sen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mä oon vipannut aina meneen semmoset hätävaralasit mitä on tultu ostettua reissuilta... Nyt ei tarvii onneks enää 8)
      Kannattaa kyllä, se on tosi nätti!:)

      Poista
  4. Nuo Dependit näyttää kivalle, noms. 8] Mut en tiedä tuleeko ostettua, ku mulla noita tekstuureja nyt jo ehkä on tarpeeksi (tuskin). :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ;) Hahaa :DD Ai jotain lakkaa tarpeeksi, miten se on muka mahdollista..? ;)

      Poista
  5. Voisin käydä ostaan testiin noita depend lakkoja jos täällä vaan on alessa =)mulla ei viel yhtään tekstuurilakkaa ja nää ei hinnalla pilattuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen :) Olin muutenkin tyytyväinen näiden laatuun!

      Poista
    2. höh kävin itiksen kicksissä ja siel nuo lakat oli normi hinnalla eli 4e kpl en ostanu sit =(

      Poista
    3. Voi harmi! :( Olikohan niille käynyt joku moka kun laittanut aleen..? Kun nähän on aika uusia :D

      Poista
    4. niin voi olla nehän on vasta tulleet myyntiin tietääkseni ,no se oli sun onni ainaski =)

      Poista
  6. Kivoja löytöjä oot tehny! Toivoisin että tekisit akryylimaaleillakin koristeluja, jos sulla vaan on aikaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki voin tehdä! :) Vaikka sit kun tavallinen arki alkaa taas ja on koulun ohella enemmän aikaa! :)

      Poista
  7. Mä ostin just pari päivää sitten ton Jade Vinen ja on kyllä tosi kaunis!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...