8. elokuuta 2013

Ampparis Confettis

Mun mielestä Lorealin Confettis on ihan täydellinen ampparilakka! :D Tai mulle tuli ainakin heti ekana idea, että pakko päästä yhdistään se neonkeltaiseen lakkaan, jolloin siitä tulee mun mielestä ilmetty amppari. 8) Muutenkin lakkaus on mun mielestä hyvä kiireiselle päivälle, jolloin kynsille ehtii tekeen vain jotain yksinkertaista ja nopeaa. 


China Glaze - Sun-Kissed
Loreal - Confettis


Se olis sitten enää kaks työpäivää jäljellä ja nokka kohti takas Helsinkiä! Kesä on mennyt jotenkin hirveen nopeesti, johtuu varmaan siitä kun oon tykännyt mun kesätyöstä niin paljon! :) Ens viikolla tiistaina alkais sitten taas koulu, mikä ei oo yhtään paha asia. :D Tuntuu meinaan et loma alkais kun meillä on ainakin tällä hetkellä aika väljä lukujärjestys. Paitsi tietty sillä viikolla kun lähden Saksaan... 

8 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...