26. elokuuta 2013

Berlin There Done That

Huom! Blogger kenkkuilee mulla taas, eikä nosta postauksia lukulistalle. Kannattaa seurata blogia siis bloglovinin tai facebookin kautta, niin info uusista postauksista tulee sillon kun pitääkin! :)

***

Himoitsin tätä lakkaa jo viime syksynä kun OPIn Germany-kokoelma ilmestyi. Jostain syystä lakka jäi kuitenkin hankkimatta, mutta silti se pysyi kovasti mun ajatuksissa. Löysin kyseisen yksilön Sokos Emotionin alelaatikosta varustettuna -50% tarralla, joten olihan tämä nyt pakko ottaa mukaan! Hintaa lakalle jäi 8,2€, joten eipä tätä olisi saanut ees hirveesti halvemalla eBay:sta shopattuna.

Onneks kotiutin lakan, sillä tää on aivan täydellinen syyslakka! Juurikin niin ihana kun oon ajatellutkin. Lakka on tummanharmaa creme, joka peitti kynsillä kahdella kerroksella. 


Kaverikseen BTDT sai Essencen glitterlakan Time for Romance. Omistan näitä nyt kaks kappaletta, enkä oo lakannut tällä ikinä, joten oli pakko ottaa tää käyttöön. :D Toinen yksilö tuli mulle Budabestista siskon mukana, "olin varma ettei sulla ois tätä, ei sulla voi olla kaikkia!!". Noh, mutta olihan mulla. ;D


OPI - Berlin There Done That
Essence - Time for Romance


Ps. Se olis enää viikko niin Berliini kutsuu. ;)

2 kommenttia:

  1. Hienot :) Mullakin on kaks noita Essencejä, enkä ole kokeillut viel kumpaakaan :D Ehkäpä pitäis tehdä asialle jotain...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...