16. elokuuta 2013

Essencen uutuuksia ja OPIn ystävämyynti

Essenceltä tuli paljon uusia juttuja näin syksyksi ja pakkohan mun on päivitellä mun varastoja. :) Uusia Colour & Go-lakkoja tuli 15 kappaletta, josta hiekkalakkoja on 3. Loput näistä ostelen sitten Saksan reissulta. Näistä pääsi heti kynsille tuo tummanharmaa hiekkalakka! :)

159, 160, 161, 162

163, 164, 165, 166

Sitten uusia koristelujuttuja! Näistä mulla ei ollut mitään tietoo mitä nää on, mutta pieni veikkaus oli. Veikkasin, että noissa pitkissä lootissa on jotain paperia, joista siirretään kuvio kynnelle lakan avulla. Nooh, tilasin kaikki ihan yllätyksen vuoksi. :D




8 toistaan ihanempaa purkkia glitteriä, microhelmiä ja samettipulveria!


Sitten vielä yks tarra-arkki. :) Näitä ilmesty muitakin uusia, mutta en oikein lämmennyt niille.


OPIn maahantuojalla oli kesällä ystävämyynti ja Lila Lakka diilaili mulle parit lakat ja käsirasvat sieltä. :) Nää oli odottamassa mua eilen meidän oven vieressä kun tulin kotiin.



19 kommenttia:

  1. Mistä nämä E:t olet ostanut?

    VastaaPoista
  2. Voi tuo OPIn ystävämyynti aiheuttaa kyllä edelleen ihan hirmu suuria kateuden tunteita, kun en päässyt sinne! :D Ja haluan nähdä nuo essencen paper printit pian testissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :D Ens myyntiin sit ;)
      Mä yritän ens viikolla ehtiä testaan niitä! Kokeilin niitä tänään yhteen kynteen mut ei ihan tultu yhteisymmärrykseen miten pitäis toimia... :D

      Poista
    2. Tutkailin ja mä taisin laittaa vähän liian vähän tota siirtoainetta paperilappuun! Pitää sunnuntaina heti testata, kunhan selviän töistä, et jos toimis! ;D

      Poista
  3. Oon niiin kateellinen :DD Kuolaan erityisesti noita helmiä ja ekan kuvan kolmatta lakkaa, ihania 8))

    VastaaPoista
  4. ihania ostoksia ja odottelen testausta tuosta paper printistä sillä kiinnostaa nähdä miten toimii =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee heti kun tullaan yhteisymmärykseen... :DD Nimimerkillä ei onnistunut eilen...

      Poista
  5. Mitkä noi saamasi OPI:t on nimeltään? Kivannäköinen rivi nimittäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stranger Tides, I Vant To Be A-lone Star, Sparrow Me The Drama, Glow Up Already! ja Simmer & Shimmer :)

      Poista
  6. Nuo essencet on vaan niin ihania, ehkä juuri hintansa takia. :D Sinne kosmetik4lessille ei vaan voi laitaa mitään pikku tilausta...

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania kynsiä teet ja noi kynsilakat on tosi kivan värisiä! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...