25. elokuuta 2013

Kaikkea kivaa Adeninalta

Tän postauksen piti tulla jo eilen, mutta innostuin tekeen syyssiivousta, johon meni koko aamupäivä. Sit hirveellä kiireellä zumbaan (oih, Zumba! Olet vienyt sydämeni ). Kotiin päästyä olin niin rättipoikki, etten jaksanut ees lukea anatomian tenttiin! Hyi mua. :D Onko täällä muita Zumbaan hurahtaneita? ;)

Yhteistyön merkeissä sain Adeninalta 10 euron alekoodin verkkokauppaan ja shoppailin itelleni aletuotteita. Ostoskortiin sujahti kaksi Bundle Monsterin laattaa sekä kukka/perhoslaatta. Lisäksi otin vielä parit siirtokuva-arkit tilaukseen. :) Näille tuli hintaa vähän päälle 11€.

Nämä laatat sujahti ostoskoriin ihan lokakuuta ajatellen, oon niin monena Halloweenina manannut sitä kun ei oo aiheeseen sopivia laattoja. :D Hintaa näillä oli 0,99€/kpl.

BM211, BM305


Tätä laattaa katselin ekaa kertaa jo joskus keväällä. Nyt laatta tipahti ostoskoriin hintaan 4,95€.

Flowers


Sitten vielä parit siirtokuvat. Siniset kukat mulla on jo vaaleanpunaisina ja tykkäsin niistä niin paljon, että oli pakko ottaa toisessakin värissä!

F030, G102C, Y061


Teen tuotteista myöhemmin vielä tarkemmat testipostaukset! :)


6 kommenttia:

  1. Hei.
    toimiiko nuo laatta jutut ihan normaaleilla lakoilla, vai tarviiko niihin omat lakat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en omista itse kuin kaksi leimauslakkaa, muuten käytän tavallisia lakkoja. :) Lakan pitää olla kuitenkin koostumukseltaan paksu, jotta se toimii leimailuun.

      Poista
  2. Kivoja ostoksia :) Täältä löytyy yksi Zumbaan hurahtanut! :) <3

    VastaaPoista
  3. Hih, zumba on kivaa! Mä ohjaan sitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh, vähän kiva! :D Taidat olla vaan vähän turhan kaukana et tulis joskus sun tunnille ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...