1. elokuuta 2013

Kesähaaste

Sain Anniinalta tämmösen kesähaasteen muistaakseni kesän alussa, ja ajattelin tän täytellä kun ei oo tullut tehtyä haasteita pitkään aikaan! :) Vähän meni myöhäseks tän tekeminen, mutta kyllähän sitä kesää on vielä jäljellä. ;)

1. Mikä on lempikesäkynsilakkasi?
- Tää on kyllä tosi vaikee kysymys. :D Kaikki neonit, en osaa valita yhtä.



2. Mikä on lempihuulituotteesi tai -värisi kesällä?
- Suuressa kulutuksessa on ollut tää Essencen huulirasva. Tilasin tälle jo seuraajan, ettei vaan lopu. 8)



3. Mikä on lempikesämekkosi?
- Mä käytän aika vähän mekkoja, mutta sovitaan tämän olevan mun lemppari. :D Ostin tän Portugalista toukokuussa, rakkautta ensisilmäyksellä. Parasta oli se, että mekossa killui hintalappu 30€ ja sen vieressä -50%, pulitin tästä siis hurjat 15€. 8)



4. Lempikesäkukkasi?
- Hmmm. Juhannusruusu on mun mielestä ihana. Tän kesän yks lemppari oli kyllä iskältä saatu mutanttikukka (sisälsi siamilaiset kaksoset)! :D



Tässä vielä räppäsy mun kukkapenkistä. 8)



5. Lemppari kesähuivi tai -koru?
- En jaksa oikein käyttää koruja ja huiveja en käytä ikinä. :D Kello mulla on lähes aina ranteessa ja luokittelen sen melkeinpä enemmän koruksi. 8)



Tää kaulakoru killuu kanssa kaulassa aina silloin kun on vapaapäivä. :)



6. Mistä trendeistä olet kaikista eniten innoissasi tänä kesänä?
- Ekana mieleen tuleen neonvärit! Ja sitten liukuvärjäykset, vai onko ne menneet jo ohi..? :D Muut jutut ei kyllä oikein sytytä.

7. Lempikesäkynttilä?
- En polta kynttilöitä. :)

8. Lempikesähajuvesi tai -vartalosuihke?
- Hmmm. Mä käytän aika vähän kesällä hajuvettä, sillä en viitsi sitä oikein töihin laittaa. Vapaapäivinä suihkin Dieselin Loverdosea, vaikkakin se nyt ei oo mikään ihan kesätuoksu. :D Kaikki muut hajuvedet mulla onkin sitten Helsingissä.

9. Minkälainen kesä on siellä, missä asut?
- Virallisestihan asun Helsingissä, sillon sielä on paistanut aina aurinko kun oon käynyt ja aurinkotuoli on ollut hyvä kaveri. ;D Valkeakoskella mä vietän tänkin kesän, sillä sain kesätyöt täältä. Suurin tapahtuma täällä on varmaan Valkeakosken musiikkitapahtuma. Sitä oikein ihmettelee mistä Koskiin tulee näin paljon porukkaa aina sillon! Toinen tosi suosittu juttu on meidän aika uus kesäteatteri. Itekin oon käynyt jo kahtena kesänä, ensimmäinen kesä jäi siis välistä. Tänä vuonna taas. ;)

10. Mikä on lempiasiasi kesässä?
- Se kun saa vetää pitkäkseen aurinkotuoliin ja syventyä johkin hyvään dekkariin!

11. Oletko kesäsiivoaja?
- Ai olenko..? Heti kun eka vapaapäivä tänä kesänä koitti, tyhjensin kolme jätesäkkiä mun tavaroita porukoilta roskiin. :D Kun kävin viimeeks Helsingissä roudasin roskikseen 6 säkkiä kamaa... Rakastan kylläkin siivousta, ajankohdasta riippumatta. 8)

12. Suunnitelmia kesälomalle tai tulevalle lomalle?
- Mun kesän vietty koostuu lähinnä töistä, sillon kun koittaa kaks vapaapäivää peräkkäin suuntaan nokan kohti Helsinkiä. Vietän sitten pienen loman syyskuussa, kun lähetään miehekkeen kanssa Saksaan.



Kai mäkin voisin tähän jonkun haastaa! Sonne ja Lila, olkaapa hyvä. ;)

2 kommenttia:

  1. Blogissani on arvonta, mukana on muun muassa 2 Arezia merkkistä lakkaa. Kannattaa kurkata ;)

    http://delicacynails.blogspot.fi/2013/08/delicacy-nails-1-vuotta.html

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa on arvonta, olisi kiva, jos kävisit osallistumassa :)

    http://forestnails.blogspot.fi/2013/08/nyt-on-sitten-tan-blogin-synttarit-ja.html

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...